Seminggu Dem4m Pana$ & Batuk Tak Kebah, Ayah $ebak Anak ‘Pergi’ Sekelip Mata

Siapa sangka permata hati sulung dan tvnggal yang disayangi pergi dalam sekelip mata sahaja ak1bat dem4m pana$ dan batuk tak keb4h. Itulah perkongsian kisah mem1lukan oleh seorang ayah di laman Facebook Bob Zackariyya yang keh1langan anaknya yang masih kecil.

Tambah mem1lukan adalah bayi yang diberi nama Muhammad Nurfaiq Danish atau lebih mesra dengan panggilan Faiq men1nggal dunia semasa dalam perjalanan ke ho$pital.

Seminggu dem4m pana$ dan batvk tidak kebah

Menurut perkongsian Bob Zackariyya, anaknya sudah mengalam1 dem4m dan b4tuk sejak seminggu yang lalu. Bukan itu sahaja, dia juga telah membawa anaknya sudah beberapa kali ulang alik ke h0spital tetapi ketika itu ke4daan nad1nya masih pada tahap yang n0rmal.

Jelasnya, d0ktor meminta untuk membawa anak kesayangan mereka sekali ke h0spital pada Isnin untuk mengambil d4rah, namun perancangan Allah lebih baik, anaknya dijemput Illahi sewaktu dalam perjalanan ke h0spital.

Bagaimanapun, kata ayahnya pvnca kemat1an masih belum diketahui kerana masih menunggu keputu$an d4rah. Bagaimanapun, perginya si kecil ini ibarat penyeri dalam rumah sudah tidak ada suara budak.

Tidak ada orang yang mahu ajak ma1n. Malah si kecil ini merupakan anak yang pertama dan tvnggal sebab itulah rasa terke$an sangat-sangat.

“Arw4h pergi sebagai anak Syurga”

Ayah sik Kvat…. Ayah selalu beri orang nasihat untuk kuat bila hadap1 $ituasi tuk tapi ayah mpun sik kvat Muhammad NurFaiq Danish… Gambar terakhir ktk bersama ayah. kitak kiut kitak hansem kitak goodboy semuanya kitak syg… bukan ayah post sebab mokkan s1mpati orang

Tapi biarlah setiap tahun FB akan ingatkan ayah yang ayah pernah memiliki seorang anak yang Hebat dan Sekvat kitak. kitak lah penyeri hidup ayah dan mama. Tiap minggu ayah balit ke sekolah hari ahad Pukul 6-7 petang sebab ayah maok lamakkan masa bersama kitak. Balit sekolah hari jumaat ayah lajv-lajv balit loceng bunyi ayah terus pecvt balit sebab takvt sik sempat feri awal sebab ayah maok cepat bertemu orang yang tengah tunggu ayah depan pintu rumah.

Tiap tahun ayah mintak p1ndah sebab ayah nak besarkan kitak depan mata syukur Bulan 3 ayah dapat p1ndah happy ayah sebab turun kerja pagi dapat c1um kitak, balit kerja kitak tunggu depan pintu tunggah yayah. dah selesai tuga$ kitak kitak Allah ambik balit dari ayah n mama sebulan lebih jak kitak dengan ayah… Faiq ayah ngan mama ada kitak ajak sayang…

“Terima kasih atas kenangan 2 tahun 3 bulan. Walaupun hanya seketika tetapi ibu dan ayah anak syurga ini rasa seperti rasa sungguh lama bersamanya.”

“Tiada apa dapat diucapkan melainkan jutaan terima kasih kerana mendoakan arw4h anak saya Muhammad Nurfaiq Danish dan ucapan semangat untuk kami sekeluarga agar terus kvat lalui hari-hari tanpa satunya si penyeri kami di sisi.”

“Sesungguhnya perancangan Allah itu maha indah, arw4h pergi sebagai anak Syurga bukan sebagai anak soleh yang kami impikan. In shaa allah kami akan kvatkan hati untuk menerima takdir yang Esa.

“Pasti arw4h sedang tersenyum gembira melihat ramai orang sayang dan mendoakannya,” ujarnya si ayah yang menahan rindu pada anak syurganya.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: MR

Be the first to comment on "Seminggu Dem4m Pana$ & Batuk Tak Kebah, Ayah $ebak Anak ‘Pergi’ Sekelip Mata"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*