Tengah Santai Healing, Gadis Ini Cuak Dua Ekor Anjing Datang Lepak Sekali Buat Ramai Terhibur!

Seperti yang kita sedia maklum, ramai dalam masyarakat melayu takutkan anjing. Anjing bukanlah haiwan yang biasa menjadi haiwan peliharaan bagi masyarakat melayu. Tetapi kucing memang kebiasaan menjadi pilihan ramai.

Bukan sahaja tidak sukakan anjing kerana kehendak agama tetapi anjing juga selalu mendapat reputasi tidak baik kerana muka mereka yang gar4ng dan juga g1gitan mereka yang boleh menyebabkan keced3raan tervk dan juga boleh membawa peny4kit.

Situasi sama yang dihadapi oleh seorang gadis yang telah meluangkan masa bersama kawannya di tepi pandai tetapi pada masa yang sama ditemani oleh dua ekor anjing yang turut menjadi pengawal peribadi mereka.

Niat kedua gadis itu untuk masa “healing” mereka menjadi detik mencem4skan apabila dua ekor anjing itu muncul dan telah duduk di tepi tempat mereka bersantai. Walaupun begitu keduanya tetap tenang kerana mungkin dua anjing itu hanya hendak berkawan sahaja dan bukan hendak men4kutkan mereka.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by YOY Network (@yoynetwork)

Apabila diterjah ke ruangan komen, beberapa orang warganet meninggalkan pendapat yang berlainan di ruangan komen. Tidak dapat dibayangkan kalau kita yang berada di situasi itu, mesti takut la jugak kan.

Komen Netizen:

 

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: Satkoba

Be the first to comment on "Tengah Santai Healing, Gadis Ini Cuak Dua Ekor Anjing Datang Lepak Sekali Buat Ramai Terhibur!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*