Ingatkan m4buk, rupanya tahan s4kit gara-gara ‘slip disc’

Seorang lelaki yang disangkakan m4buk, rupa-rupanya mengalami mas4lah tulang rawan tergel1ncir (slip disc) sehingga terbaring sambil mer4ung kes4kitan di hadapan pintu masuk sebuah kondominium.

Menerusi video yang dimuat naik di akaun @Bohjankl, lelaki itu dilihat tidak mampu bergerak kerana terlampau s4kit dan mer4ung meminta tolong.

“Pagi tadi, semasa dalam perjalanan pulang ke rumah, ada seorang lelaki tiba-tiba terj4tuh depan aku selepas itu mer4ung.

“Aku sangka dia m4buk sebab sudah pukul 5 pagi. Rupa-rupanya dia mer4ung kes4kitan sebab ‘slip disc’.

“Sebelum ini dia pernah menjalani pembed4hanm, tetapi kali ini diser4ng semula selepas turun daripada motosikal,” tulisnya di dalam video itu.

Menurtnya, dia segera menghubungi talian kecemasan dan tidak lama selepas itu pasukan perubatan tiba untuk membawa pemuda tersebut ke Hospital Kuala Lumpur.

 

@bohjankl Kalau kene Slipped Disc ni memang xleh bawak bincang sakit dia..😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖 #2023 #HKL #slippeddisc ♬ original sound – BOJAN’KL

Tinjauan di ruangan komen mendapati ramai yang berterima kasih kepada @Bohjankl kerana menyelamatkan pemuda itu di samping mendoakan agar pesakit tersebut diberi kesembuhan segera.

Sehingga kini, video tersebut mendapat 1.6 juta tontonan, 138,800 tanda suka dan 2,579 perkongsian.

Komen netizen:

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: Satkoba

Be the first to comment on "Ingatkan m4buk, rupanya tahan s4kit gara-gara ‘slip disc’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*