Siti Aafiyah terpaksa jalani pembed4han, terjatvh ketika bermain skuter

ANAK perempuan kepada penyanyi Datuk Seri Siti Nurhaliza iaitu Siti Aafiyah terpaksa menjalani pembed4han selepas terjatvh daripada skuter pada Sabtu.

Siti atau Siti Nurhaliza Taruddin, 44, memaklumkan proses pembed4han yang dijalani Aafiyah berjalan lancar di sebuah pusat pervbatan di Kuala Lumpur.

“Alhamdulillah proses di bilik pembed4han berjalan lancar. Terima kasih doktor pakar di Hospital Gleneagles Kuala Lumpur.

Perkongsian Siti di instastory miliknya.

“Insya Allah Aafiyah segera sembuh ya. Amin. Video ini ayah ambilkan sebelum Aafiyah masuk bilik pembed4han. Tengah pujuk Aafiyah,” katanya.

Siti berkongsi mengenai perkara itu menerusi Instagram miliknya yang memperlihatkan penyanyi itu sedang memujuknya sebelum masuk ke bilik pembedahan.

Menerusi video sama, bahagian dagu Aafiyah dilihat bertampal dengan plaster dipercayai akibat terjatuh daripada skuter.

Dalam pada itu, Siti turut memohon maaf kepada pihak penganjur kerana terpaksa membatalkan persembahan di saat akhir disebabkan kemalangan menimpa Aafiyah.

“Minta maaf kepada klien saya kerana terpaksa batalkan persembahan saya saat akhir disebabkan kemalangan yang menimpa anak saya,” katanya.

Siti bersama anak perempuannya, Aafiyah.

Menerusi Instastory dimuat naik di Instagram miliknya, Siti turut menzahirkan penghargaan kepada Raja Permaisuri Agong, Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah yang mendoakan kesembuhan Aafiyah.

“Menjunjung Kasih Kebawah Duli Yang Maha Mulia (KDYMM) Tuanku Permaisuri Agong bertanya khabar dan mendoakan kesembuhan Aafiyah.

“Terima kasih juga buat semua yang doakan kesihatan Aafiyah. Insya Allah Aafiyah cepat sembuh daripada kemalangan kecil ini. Aamin ya rabb,” tulisnya

 

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: Satkoba

Be the first to comment on "Siti Aafiyah terpaksa jalani pembed4han, terjatvh ketika bermain skuter"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*