“Saya Akan Jaga Awak Dengan Penuh Kasih Sayang,” Sah. Isa Khan Sudah Bertunang Dengan Risteena Di Bali

Teka-teki terjawab mengenai status hubungan antara pelakon Isa Khan dan Nur Risteena Munim yang mengesahkan sudah bertunang, 23 November lalu.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Aku sangat mencintai kamu, Cinta❤️

A post shared by Nur Risteena Munim (@nur_risteena) on

Perkara itu diumumkan Isa, 26, menerusi majlis Malam Romantik Ris X Isa yang diadakan di Bora Ombak, Putrajaya, sebentar tadi.

Mereka bertunang di Bali, Indonesia selepas lima bulan berkenalan rapat.

“Walaupun ramai yang cuba meracvni fikiran awak dengan mengatakan saya bukan orang baik, namun awak tetap menerima diri saya.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Aku punya sebuah cerita tentang aku dan kegelapan, sebelum aku bertemu dengan diri kamu. Aku cuman manusia biasa yang ga punya apa”, aku terlupakan dan terbuang. Setiap hari aku selalu berbicara di depan kaca, apa suatu hari nanti akan ada yang dateng meraih tangan aku dan membawa aku keluar dari ruang gelap ini. . Namun aku tahu itu hanya sebuah harapan yang tidak akan pernah menjadi nyata, karena aku sempat lupa bahwa aku punya Allah SWT yang mempunyai kuasa lebih besar dari aku. Yang selalu memberikan semua yang hambanya butuhkan dan yang selalu menjawab segala pertanyaan hambanya. Akhirnya pada saat ini, kamu tlah dateng. Kamu tlah meraih tangan aku dan membawa aku kepada cahaya serta memperlihatkan aku keindahan ciptaanNYA. Dan kamu tlah membuat aku mengerti apa arti bahagia yang sebenar. Lalu aku bertanya pada diri aku, kenapa baru sekarang kamu dateng ke dalam hidup aku. Dan aku tersadar, Allah SWT mempersiapkan kamu untuk aku karena hanya DIA tahu apa yang terbaik untuk aku, iaitu kamu. Cinta hati aku, selamanya. . Dan cerita cinta aku bermula…

A post shared by ᴄᴏɴᴛʀᴀ ᴇʟ ᴍᴜɴᴅᴏ ™ (@theisakhan) on

“Malam ini di hadapan semua tetamu, saya berjanji akan menjaga awak dengan penuh kasih dan sayang saya, terima kasih Nur Risteena Munim Zainul Ilyas kerana menerima kehadiran saya dalam hidup awak,” katanya

Majlis itu turut dihadiri ahli keluarga kedua-dua belah pihak termasuk adik Risteena, pelakon Ruhainies.

Majlis pengumuman itu turut dimeriahkan dengan sambutan ulang tahun kelahiran ke-30 Risteena pada 19 November lalu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page Pisang Daily

Sumber: MH & YOUTUBE via Note Untuk Awak

Be the first to comment on "“Saya Akan Jaga Awak Dengan Penuh Kasih Sayang,” Sah. Isa Khan Sudah Bertunang Dengan Risteena Di Bali"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*