“Rindu nak pegang tangan ayah” Anak tvnggal Nassier Wahab kongsi foto pimpin tangan, undang sebak netizen

ANAK tunggal kepada Allahy4rham Datuk Nassier Wahab meluahkan rasa rindu kepada bapanya yang meningg4l dunia pada pagi Khamis.

Intan Najihah, 22, berkata, dia rindu untuk memegang tangan bapanya dan memuat naik foto-foto kenangan berpimpin tangan bersama arwah Nassier.

“Rindu nak pegang tangan ayah” ujarnya.

Intan memuat naik foto di Twitter.

Penyanyi yang popular dengan lagu Memori Cinta Luka itu menghembuskan nafas terakhir di Pusat Perubatan Universiti Malaya pada 12.45 pagi Khamis selepas munt4h da4h.

Allahy4rham menderit4 peny4kit k4nser gusi sejak lima tahun lalu dan sudah menjalani pembed4han membuang ketumbvhan pada rahang kirinya pada 1 Jun lalu.

Jenazah Allahy4rham selamat dikebvmikan pada pukul 11.30 pagi Khamis di Tanah Perkvburan Islam Kampung Batu Belah, Klang.

Sebelum ini, Intan meluahkan kesedihan dan menggambarkan bapanya menanggung kes4kitan kerana peny4kit itu.

Isteri Nassier, Datin Fatimah ditemui pada Khamis selepas jen4zah selemat dikebvmikan.

“Ayah, tenanglah di sana… Rehat lah selama-lamanya. Cukup kes4kitan yang ayah tanggung selama ini. Suatu masa nanti kita akan bertemu lagi. Jiah sayang ayah,”

“Kembalilah, saya sangat memerlukan ayah. Kesakitan ini sukar untuk diluahkan.

“Saya merinduimu ayah… Saya sanggup melakukan apa sahaja demi mendapatkan satu perbualan terakhir antara kita, satu pelvkan terakhir dan satu lagi kata-kata semangat untuk saya menempuhi ujian ini” katanya lagi.

Sementara itu, rata-rata pengikutnya turut meningg4lkan kata-kata semangat serta mendoakan yang terbaik buat Intan sekeluarga.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page Pisang Daily

Sumber:Mstar via Note Untuk Awak

Be the first to comment on "“Rindu nak pegang tangan ayah” Anak tvnggal Nassier Wahab kongsi foto pimpin tangan, undang sebak netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*