“Salah pergaulan tu..,” – [VIDEO] Gelagat monyet mesra dengan anak kucing cvri perhatian ramai

Tak dinafikan, ramai yang suka membela kucing di rumah kerana kecomelan mereka ini. Namun ada kalanya, kucing sering melakukan perkara-perkara di luar jangkaan dan memeningkan kepala pemilik mereka.

Haiwan kesayangan seperti kucing ini sudah tentu menjadi pilihan ramai untuk dipelihara. Bukan sahaja sifatnya yang cukup manja dan sukakan perhatian, malah haiwan ini juga dapat membuatkan pemiliknya rasa gembira dengan kehadiran mereka.

Menerusi satu video tular di laman tiktok NrlAinsyamimi, dapat dilihat gelagat seekor anak kucing dan anak monyet yang kelihatan agak mesra.

Apa yang mencvri perhatian ialah reaksi anak monyet itu, yang menggendong anak kucing tersebut seperti menggendong anaknya sendiri.

“Apani Miska? dia buat macam anak dia dah,” tulis NrlAinsyamimi di ruangan kapsyen.

Video

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 535.7k tontonan, 59k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat kucing dan anak monyet tersebut tersebut.

 

 

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: satkoba

Be the first to comment on "“Salah pergaulan tu..,” – [VIDEO] Gelagat monyet mesra dengan anak kucing cvri perhatian ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*