[VIDEO] Kakak Kant0ikan Neelofa & PU Riz?

Buat peminat Neelofa pastinya tahu mengenai gosip antara bekas pengacara Meletop itu bersama seorang pendakwah bebas dan pelakon, PU Riz sehingga kedua-duanya juga didoakan agar berjodoh kerana dilihat sepadan.

Sebelum ini, Neelofa dan Pu Riz menjadi bualan hangat dilaman Twitter apabila kecohnya mengenai hubungan mereka dan direstui peminat jika mereka bercinta. Biarpun begitu, difahamkan hubungan usahawan dan pelakon terkenal itu dan PU Riz hanya atas dasar kerja sahaja.

Walau bagaimanapun, menerusi video yang dirakamkan oleh kakaknya, Noor Nabila lalu dikongsikan pula melalui Instagram Hot Fm, ternyata mereka sekali lagi mencvri tumpuan warganet.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Eh ehhh @neelofa dengan siapa tuu 👀🙈Adakah para lelaki akan kecewa lagi….? 😜 Igs: @noornabila

A post shared by Hot FM 🇲🇾🇲🇾🇲🇾 (@hotfm976) on

Kedua-duanya yang dilihat berada di majlis kahwin adik Neelofa, Mohd Aqief yang berlangsung kelmarin itu turut menerima pelbagai komen daripada ramai apabila menerusi video melihatkan mereka berdua.

Pun begitu, menerusi foto-foto dikongsikan di majlis Mohd Aqief juga, PU Riz dilihat mengenakan pakaian warna sedondon dengan keluarga Neelofa dimana dimuat naik oleh adiknya, Athisha Khan di Instagram. Jadi tidak mustahil lah, warganet dapat melihat rakaman video mereka itu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

my parents definitely stole the show here 😂🤍 #AqiefAina

A post shared by Athisha Khan (@athishakhan) on

Dalam pada itu, warganet turut meninggalkan pelbagai reaksi kepada kedua-dua pelakon terbabit dimana ada juga mendoakan yang terbaik buat mereka.

“Molek sangat dah tu”

“Moga ada jodoh”

“Sepadan sangat”

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber : HCL

Be the first to comment on "[VIDEO] Kakak Kant0ikan Neelofa & PU Riz?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*