“Sampai tertidur atas lengan kakja, Mungkin dia kepenatan” – Ramai puji kebaikan Datin Seri Heliza Helmi menolong kucing dalam kesejukan

Pencinta kucing sudah tentu faham akan perasaan bila melihat kucing-kucing jalanan yang berada di kawasan awam seperti restoran dan pasar. Itulah rumah dan syurga bagi mereka.

Walaupun kucing itu semua tidak mempunyai tempat tinggal dan pemiliknya, tetapi kebiasaanya kucing ini akan diberi makan oleh insan- insan yang baik hati.

Insan yang baik hati yang dimaksudkan itu adalah Datin Seri Heliza Helmi yang hendak memberi makan seekor kucing di bumi mekah dan tanpa diduga kucing itu tidak mahukan makanan tetapi menerpa ke arahnya untuk dipelvk kerana kesejukan.

Kerana kesian melihat kucing itu yang kesejukan dan juga tidak mahu melepaskannya jadi Datin Seri Heliza Helmi membawanya ke hotel dan ingin dibawa balik ke malaysia. Dalam video tersebut terlihat kucing itu kesejukan dan tidur dengan nyenyaknya di atas katil.

Ketika diterjah ke ruangan komen, ramai yang memuji kebaikan hati Datin Seri Heliza yang baik hati menolong kucing itu walaupun sementara dan ramai juga yang memuji bulu kucing yang bersih walaupun ianya kucing yang tidak dijaga.

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: Satkoba

Be the first to comment on "“Sampai tertidur atas lengan kakja, Mungkin dia kepenatan” – Ramai puji kebaikan Datin Seri Heliza Helmi menolong kucing dalam kesejukan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*