Ditudvh Cur4ng Sehingga Tak Dapat Hak Pnjagaan Anak Dari Mahkamah, Wanita Ini Dedah Cerita Sebenar.

Jodoh antara lelaki dan perempuan sehingga mengecapi alam perkahwinan adalah satu pengalaman menakjubkan dalam perjalanan kehidupan seseorang, bagaimanapun perkara yang paling dit.akuti adalah penceraian.

Perkahwinan yang sihat adalah baik untuk kes.ihatan mental dan fizikal setiap pasangan. Malah ia juga baik untuk anak-anak, yang mana mereka boleh membesar dalam persekitaran yang bahagia boleh melindungi anak daripada m.asalah m.ental, fizikal, pendidikan dan sosial.

Kehidupan berumah tangga tidak selalunya indah. Kadangkala, dalam hubungan suami isteri, setiap pasangan tidak terlepas daripada k.onflik tertentu yang menyebabkan anda berfikir mengapa anda berkahwin dengan pasangan anda. Lama-kelamaan, k.onflik yang tidak berpenghujung atau tanpa penyelesaian yang baik boleh mempengaruhi kepanjangan jodoh anda.

Penceraian adalah jalan terakhir buat pasangan suami isteri apabila sudah tidak sehaluan lagi. Namun, disebalik penceraian itu anak-anak akan menjadi m.angsa ibu bapa mereka.

Seperti yang dilalui oleh seorang budak lelaki ini apabila menjadi rebutan dipercayai selepas ibu bapanya mem.utuskan untuk berpisah.

Ibu nak peluk sekejap

Setelah hampir 3 thn x dpt jumpa anak2, jgnkan jumpa nk call atau whatsapp pun x boleh….hari ni dpt m.ahkamah minta keterangan anak2.

Dpt la tgk anak2, nk pegang peluk sekejap pun x boleh. Allahhu. megahnye kau, belagaknye kau dgn kuasa duit kau, hari ni kau beli u.ndang2 hari ni kau masih menang, kau masih berjaya dgn men.indas org…. insyaallah..Allah maha adil, Allah tahu segala yg berlaku.

Tampil Beritahu Cerita Sebenar

Lihat dan fikirkan mcm mana keadaan anak saya bila dipaksa minum r.acun hanya kerana bapaknye nak paksa saya blk utk jadi isteri dia….sebab tu lah anak2 terlalu t.akut pada bapaknye, sampai nk tgk saya pun t.akut.

Ramai yg nak tahu kan….ramai yg ckp anak pun nampak mcm tak suka ibu, anak pun xnk peluk ibu mesti ibu j.ahat.

 

Ini k.es pada 2017 waktu ni pada saya lari balik ke kampung sebab pada mlm sebelum ni bapaknye blk dlm keadaan m.abuk kejut saya bgn tidur dan pecahkan semua brg dalam rumah hanya disebabkan saya x isi air dalam peti sejuk.

Bila saya lari ke kampung bawa semua anak2 dan dia dtg ke kampung ambik 2 org anak saya dan u.gut utk b.unuh anak dgn cara minum r.acun sekiranya saya tak blk semula kerumahnye.

Dan satu lagi sebab bercerai bukan sbb saya c.urang tapi saya yg mohon fasakh dan mahkamah jatuhkan talak.

Pasal hak jagaan anak2 bukan m.ahkamah serahkan pada bapaknye…tapi saya yg setuju utk serahkan hak jagaan pada bapaknye sbb x tahan dengan gang.guan dari bekas suami bila anak2 berada dlm jagaan saya.

Bila anak2 dlm jagaan saya, bekas suami akan kacau dgn cara mend.akwa saya sering mend.era anak mental dan fizikal padahal anak2 hanya c.edera kerana bermain. Panjang cerita sebenarnya tapi saya org biasa2 yg x pandai utk bela diri dan xde duit utk lantik lawyer dalam k.es saya.

Ini keja.dian pada 2019 dia cakap m.ahkamah dan polis x boleh buat apa2. Dah hampir 40 report polis dibuat, dan dia dah berkali2 dit.ahan dan dijamin…bila bebas dari p.enjara dia terus meny.eksa saya dan anak2.

Saya mohon bercerai cara fasakh di mahkamah dan mahkamah jatuhkan yg talak bukan kerana saya c.urang mcm yg netizen anggap.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: OM

Be the first to comment on "Ditudvh Cur4ng Sehingga Tak Dapat Hak Pnjagaan Anak Dari Mahkamah, Wanita Ini Dedah Cerita Sebenar."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*