Lakukan Ujian Saringan Jumaat Lalu, “Alhamdulillah, Saya Bersyukur Kerana Disahkan Neg4tif COV1D-19,”- Uqasha Senrose

Pelakon Uqasha Senrrose dilaporkan bebas dari jangkit4n COV1D-19 apabila laporan ujian saringan wab4k berkenaan yang diterima menunjukkan keputusan neg4tif.

Memetik Berita Harian, kakak kepada pelakon Nelydia Senrose itu difahamkan sebelum ini mengalami dem4m pan4s berpanjangan.

Bagaimanapun, Uqasha mampu menarik nafas lega selepas dia disahkan bebas daripada wab4k itu selepas menjalani ujian saringan di sebuah pusat perubatan swasta di Petaling Jaya, Jumaat lalu.

“Alhamdulillah, saya bersyukur kerana disahkan neg4tif COV1D-19. Tidak dinafikan, selagi belum dapat keputusan, saya sentiasa diburu bimbang.

“Walaupun saya sudah menjalani pemeriksaan di klinik dan doktor menyatakan saya dem4m biasa, namun rasa bimbang tetap ada.

“Ini kerana saya tinggal dengan keluarga. Tidak mahulah sikap mementingkan diri sendiri membuatkan semua orang di rumah jadi susah. T4kut macam manapun, saya gagahkan diri menjalani ujian saringan,” katanya seperti yang dipetik.

Sebelum ini, Uqasha atau nama sebenar, Nik Zaris Uqasha Nik Sen memuat naik entri di Instagram menunjukkan dia menjalani pemeriksaan COV1D-19 melalui kaedah padu laju di sebuah hospital swasta.

Lau, para peminat dan rakan artis turut mendoakan kesejahteraan Uqasha serta berdoa dia terhindar daripada v1rus berkenaan.

Sumber/Foto: Berita Harian/Instagram Uqasha Senrose

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: MH

Be the first to comment on "Lakukan Ujian Saringan Jumaat Lalu, “Alhamdulillah, Saya Bersyukur Kerana Disahkan Neg4tif COV1D-19,”- Uqasha Senrose"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*