“Kalau arw4h Abam ada dia pasti sangat gembira..”- Isteri Ali Puteh disahkan h4mil

K3hilangan dua insan tersayang dalam hidup merupakan satu ujian berat buat seseorang apatah lagi insan itu merupakan ahli keluarga sendiri. Itula yang Ali Puteh hadapi.

Selain kehil4ngan anak keduanya pada November tahun lalu, Ali Puteh juga kehil4ngan abangnya yang sehingga kini menjadi sebutan ramai apabila pem3rgian Abam bukan saja mengejutkan buat ahli keluarga terdekat malah seluruh industri hiburan tanah air.

Ali Puteh bersama abangnya, Abam Bocey

Terbaru menerusi laman Astro Gempak, Ali Puteh telah menerima khabar berita gembira dan berkongsikan hal itu kepada umum. Malah sejak semalam juga tidak henti-henti netizen mendoakan dan tumpang gembira dengan khabar berita gembira berkenaan.

Ini kerana isteri Ali Puteh, Melati Fitri disahkan h4mil lagi dan kurniaan rezeki yang tidak pernah dijangka itu telah disambut dengan penuh kesyukuran.

Isteri Ali Puteh h4mil

 

“Syukur padaMu ya Allah… sesungguhnya Dialah sebaik-baik perancang. Hanya itu yang mampu saya ungkapkan buat masa ini. Di kala saya sedang berdvka, Dia berikan kegembiraan buat kami sekeluarga.”

“Betapa hebatnya aturan Allah, Dia gantikan arw4h Ainul dalam masa yang tidak terdvga ini. Cuma, kalau arw4h Abam ada dia pasti sangat gembira dan teruja.” Ujarnya menerusi Astro Gempak.

Kata pelawak terkenal ini, dia dan isteri akan ke klinik dan menjalani pemeriksaan mengikut pros3dur seperti biasa. Dalam pada masa yang sama, dia turut berterima kasih kepada semua yang mendoakan mereka sekeluarga.

Selain kehil4ngan anak keduanya, Ali dan isteri juga mempunyai seorang lagi anak perempuan yang kini berusia tiga tahun.

Sumber: Astro Gempak via HCL

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

 

Be the first to comment on "“Kalau arw4h Abam ada dia pasti sangat gembira..”- Isteri Ali Puteh disahkan h4mil"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*