‘Kita Kena Kuat Ye Chey’ – Pelukan Fad & Achey Di Airport Und4ng S3bak

Ikatan perhubungan antara Allahy4rham Abam Bocey, Achey dan Fad bagaikan air dicincang tidak akan putus. Hubungan persahabatan mereka bertiga sudah dianggap sebagai darah daging sendiri sehinggakan pem3rgian Abam meningg4lkan kesan mendalam buat Achey dan Fad.

Fad Bocey sebelum ini mendapat berita mengenai arw4h Abam ketika berada di Tokyo, Jepun bersama keluarganya di sana. Dia bagaimanpun agak terkilan tidak dapat hadir bertemu arw4h buat kali ter4khir.

S3dih lihat peluk4n persahabatan ini

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Walaupun abam dah tak ada, semangat abam masih ada dalam diri mereka. Doakan mereka agar diberikan kekuatan. 🎥 @syukkicuk #bocey 💪 #abamdalamkenangan

A post shared by AL-FATIHAH Syed Umar Mokhtar (@abammamamious) on

Fad yang baru sahaja tiba di lapangan terbang pada sekitar 1.00 pagi tadi disambut oleh rakannya Achey. Video menyaksikan pelukan erat antara dua orang sahabat ini undang seb4k ramai yang penonton. Suasana di balai ketibaan ketika itu juga menjadi sayu.

‘Aku bayangkan kau pun ada dalam pelukan ini’

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Alhamdulillah,selamat sampai..aku terbayang kau pon ada bam dalam pelukan tu,Allah..kite kene kuat ye chey..dpt semangat aku balik😔🙏🏻 #kitabaikramaisayang @acheykintangkintung

A post shared by FAD & SYAHEERA (@fadbocey) on

Fad turut memuatnaik foto berpelukan erat bersama Achey dalam tangisan kehil4ngan seorang rakan baik mereka. Fad menerusi laman Instagramnya itu bersyukur selamat tiba di tanah air dan masih terbay4ngkan arw4h Abam juga dalam pelukan erat ini. Mereka berdua perlu saling kuat untuk mengembalikan semangat setelah terkejut akan berita pem3rgian seorang sahabat dan insan yang cukup berbakat dalam industri.

Terasa mula bergerak perlahan

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Darah,nafas,jantung aku kembali bergerak tenang… sayap kiri dan kanan #bocey terasa mula bergerak perlahan semula… itu yang kami ada buat masa ni… @fadbocey #kitabaikramaisayang

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung) on

Achey juga membawa sehelai baju milik arw4h Abam ke balai ketibaan sewaktu menyambut kepulangan Fad Bocey pada awal pagi tadi. Menerusi kapsyen yang ditulis Achey ini, sejak kehil4ngan Abam tempoh hari dia sudah seperti hil4ng semangat dan keku4tan. Fad merupakan say4p bagi kumpulan Bocey untuk terus bergerak semula dalam meneruskan misi perjuangan kumpulan ini.

Sumber: Abam, Fad Bocey, Achey

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: OHBULAN!

Be the first to comment on "‘Kita Kena Kuat Ye Chey’ – Pelukan Fad & Achey Di Airport Und4ng S3bak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*