Foto Achey tul4r buat ramai s4yu, rupanya nak jaga baju tera4hir Abam

Siapa saja yang tidak mengenali dengan nama Bocey, kumpulan lawak terkenal tanah air sememangnya menjadi diantara yang paling disukai ramai apatah lagi dengan gabungan hebat, Achey, Fad dan Abam.

Tiga sahabat pelawak ini bagaimanapun memang tidak dinafikan sangat akrab malah perjalanan mereka bersama sebagai kumpulan Bocey juga membuatkan mereka tidak henti-henti menerima anugerah ketika memasuki rancangan lawak di kaca televisyen.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mantulll dik …. #bocey

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung) on

Malah masih terk3san lagi, kemenangan kumpulan Bocey di Maharaja Lawak Mega 2019 (MLM2019) yang mana mereka berjaya merangkul tempat ketiga pada awal Januari lalu.

Bagaimanapun, kini ia menjadi kenangan terindah buat kumpulan ini apabila Abam pergi meningg4lkan semua pada pagi Isnin.

Berita pem3rgian Abam telah meng3jutkan industri seni tanah air apatah lagi dia merupakan seorang yang sangat mesra dan rapat dengan kebanyakan orang dalam industri Malaysia. Bahkan menerusi laman Instagram, ramai telah berkongsikan pelbagai kisah baik bersamanya.

Tidak dinaf1kan kedua sahabatnya, Fad dan Achey juga menjadi perhatian ramai setelah berita pem3rgiaan Abam ters3bar. Meskipun tidak dapat digambarkan perasaan mereka, namun di media sosial foto Achey dalam keadaan duduk membuatkan ramai turut s3dih.

Wajah Achey juga kelihatan sedang berdvka dengan pem3rgiaan Abam membuatkan ramai tidak henti-henti mendoakan.

Namun begitu, katanya disamping berkongsikan foto berkenaan bahawa lama dia menjaga baju ter4khir sahabatnya itu.

“Lama aku jaga baju ter4khir kau bam… aku cuma nak pastikan #abamkacak kau tu untuk kali ini sebaik mungkin.”

Dapat diperhatikan bahawa Achey sangat mahu menjaga Abam namun ia membuatkan rakan selebriti dan peminat meminta agar dia bers4bar dan turut kuat.

Sumber: Achey

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: HCL

Be the first to comment on "Foto Achey tul4r buat ramai s4yu, rupanya nak jaga baju tera4hir Abam"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*