Usia 41 tahun, Tokti tetap kelihatan muda remaja

Pada 11 Januari lalu, Dato’ Sri Siti Nurhaliza menyambut ulangtahun kelahiran yang ke-41. Menerusi Instagram, penyanyi popular ini bagaimanapun ada memuat naik beberapa keping foto ketika meraikan hari jadinya dalam majlis sangat meriah.

Meskipun kini berusia 41 tahun, wajah penyanyi nombor satu Malaysia tetap dipuji netizen yang mengatakan dia sentiasa memiliki wajah muda remaja.

Tokti Usia 41 tahun tetap cantik

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Terima kasih sayang.. . #HappyBirthdaySitiNurhaliza #ct41

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk) on

Terbaru, menerusi satu perkongsian foto bersama Datuk Prof Dr Muhaya Mohamad, penyanyi ini sekali lagi menerima pujian yang sama diusianya yang kini memasuki 41 tahun.

Manakan tak, lihat saja wajah Dato’ Sri Siti Nurhaliza atau mesra dipanggil Tokti ini. Sentiasa kelihatan muda jelita!

 

Dato’ Sri Siti Nurhaliza bagaimanapun menerusi kapsyen dilihat bersyukur kerana menemui Datuk Prof Dr Muhaya Mohamad yang tidak asing lagi bagi ramai pihak yang mana dia telah menjadi inspirasi ramai.

“Alhamdulillah, hari ini bertemu wanita yang penuh dengan inspirasi & motivasi… terima kasih @profmuhayaofficial… sambil saya & suami buat treatment EyeSpa, sambil Prof beri kami motivasi jiwa… semoga Allah swt sentiasa berkati Prof serta keluarga…,” tulis penyanyi ini.

Dalam pada itu, menerusi ruangan komen ada yang memuji kecantikan penyanyi ini apatah lagi ketika memakai tudung sedemikian.

Reaksi ramai

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: Datuk Siti Nurhaliza via HCL

Be the first to comment on "Usia 41 tahun, Tokti tetap kelihatan muda remaja"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*