“Jangan sampai saya sam4n…”;- Aliff Syukri

Semalam, pasangan usahawan terkenal Datin Seri Nur Shahida dan Datuk Seri Aliff Syukri selamat menimang cahaya mata kelimanya.

Biarpun begitu, hari ini Aliff Syukri dan isterinya memaklumkan secara rasmi menerusi laman Instagram milik mereka dengan berkongsikan foto.

 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Assalamualaikum baby hajah mama!!! Kawan mama dalam perut masa pergi haji hari tu!! lahir semalam 19/12/19 (Aura 19 tu Masya Allah) 😅 . Alhamdulillah dah selamat bersalin petang semalam…37 minggu tepat2…..asalnya nak datang checkup biasa je tapi bila Dr cek tgk dah ada bukaan……terus la masuk wad…..terima kasih pada yg mendoakan saya… . Pukul 3 petang nanti saya akan posting music video lagu ‘Haruman Syurga’ boleh tgk full video dari sebelum masuk labour room sampai la keluar dan muka baby sekali ya Pukul 3 petang di Youtube Channel TV Terlajak Laris! . Lepas tu nak bgtau kami belum buat sebarang acc Instagram utk baby baru ni..yg ada tu fake acc sahaja ya…

A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on

Bagaimanapun, apa yang menjadi perhatian juga apabila mereka berdua mendedahkan tidak membuat laman Instagram dan menegaskan perkara itu.

Namun begitu, Aliff Syukri dilihat meluahkan rasa kesal apabila menegaskan lagi sekali dan meminta agar ramai tidak tertipu dengan foto serta laman Instagram p4lsu buat bayinya.

 

Aliff Syukri juga menyifatkan individu itu berniat tidak baik kerana men1pu berikutan membuat laman Instagram p4lsu bayinya.

Dalam pada itu, Aliff Syukri berkata kepada ramai jika mahu melihat wajah anaknya itu boleh melihat dilaman YouTube sekitar jam 3-4 petang sempena lagu terbarunya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: Datuk Seri Aliff Syukri via HCL

Be the first to comment on "“Jangan sampai saya sam4n…”;- Aliff Syukri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*