Tengah menunggu nak bersalin, Aliff Syukri tak malu minta maaf dengan isteri

Sememangnya banyak pengorbanan wanita selepas berkahwin yang bukan sahaja bergelar isteri untuk suaminya namun juga perlu menjadi seorang ibu terbaik buat anak-anak.

Bagaimanapun, melihat saja video dikongsikan oleh usahawan terkenal Datuk Aliff Syukri menerusi Instagram membuatkan netizen sama-sama mendoakan dia dan juga isteri, Datin Shahida.

Isteri Datuk Aliff Syukri kini dikhabarkan sedang menunggu masa untuk bersalin anak kelimanya. Selain meminta agar semua mendoakan isterinya agar dipermudahkan proses bersalin namun video dimuat naik seterusnya juga mendapat perhatian pengikut.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

doakan @shahidadherbs selamat .. melahirkan.. #harumansyurga Dan dipermudahkan proses kelahiran jangan lama sangat dan jangan sakit sangat nanti saya yang kesian😰😰😰

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Menerusi video Datuk Aliff Syukri dilihat meminta maaf daripada isterinya dan mengetahui meskipun isterinya kelihatan gembira namun sedang menahan kes4kitan untuk bersalin.

Katanya juga, Datin Shahida sepatutnya bersalin pada hari Ahad namun sudah mulai s4kit sejak semalam. Perkara itu membuatkan dia membantalkan kerjanya demi isteri.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

. . Wife abang nampak happy tapi sebenarnya dia sedang menahan kesakitan yang lebih sakit daripada nak mati dan abg menyempat rakam utk youtube abg.. Sebenarnya wife abg akan beranak pada hari Ahad ni.. tapi semalam dah start rasa sakit jadi doctor cakap emergency kena branak hari ni..Jadi semua benda cancel demi menemani isteri yang akan bersabung nyawa untuk melahirkan zuriat abang.. Bagi abang ini adalah pengalaman yang perlu dirasai setiap suami.. kerana ia tidak boleh di ulang lagi.. Bila kita menemankan isteri kita dalam labour room ni.. Benda pertama sekali suami akan rasa perasaan terlalu bersalah dan terus hilang semua ego.. maklumlah ..lelaki kan selalu nak memang…. Sebab tu hari ini abang nak minta maaf dgn pasangan gaduh,cinta,isteri, sayann saya @shahidadherbs kalau saya ada salah kat awak 🙏🏻🙏🏻 Orang mungkin tengok kami bahagia di laman sosial tapi orang tak tahu apa yang berlaku di sebaliknya .. Berbagai dugaan dalam rumah tangga ini .. Hanya orang yang dah kahwin sahaja tahu .. Tapi sy yakin yg terbaik utk awak dan awak terbaik utk sy sampai mati syg❤️❤️ kalau tengok dugaan wanita yang ingin malahirkan anak secara live.. terasa macam nak menjadi seorang suami lindungan syurga.. nak ikut jee smua cakap isteri.. sbb tu abg x malu nak mintak maaf .. Abg harap kami punya jodoh panjang sampai ke mati…. sbb tak sanggup nak tngok dia sakit.. Doakan wife abg selamat dan mudah melahirkanya.. ni dah 8jam duduk sini.. dr pagi sampai petang.. . . (Untuk melihat video penuh abang akan posting dekat YouTube 08:00 malam ini di YouTube tv Telajak laris jangan lupa tonton) Macam mana lagu terbaru #harumansyurga sedap tak??

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Aliff Syukri minta maaf dengan isteri

“Bagi abang ini adalah pengalaman yang perlu dirasai setiap suami… kerana ia tidak boleh diulang lagi… bila kita menemani isteri kita dalam labor room. Benda pertama sekali suami akan rasa perasaan terlalu bersalah dan terus hilang semua ego…”

“Maklumlah… lelaki kan selalu nak memang,,, sebab tu hari ini saya nak minta maaf dengan pasangan g4duh, cinta, isteri, sayang saya Datin Shahida kalau ada salah kat awak…orang mungkin tengok kami bahagia dilaman sosial tapi orang tak tahu apa yang berlaku di sebaliknya…berbagai dugaan dalam rumah tangga ini… hanya orang yang dah kahwin sahaja tahu…”

Bagaimanapun, Aliff Syukri juga berharap jodohnya dengan isteri panjang selain meminta agar mendoakan isterinya selamat dan mudah untuk melahirkan.

“Kalau tengok dugaan wanita yang ingin melahirkan anak secara live… terasa macam nak menjadi seorang suami lindungan syurga… nak ikut jee semua cakap isteri… sebab tu abang xmalu nak mintak maaf… abang harap kami punya jodoh panjang sampai ke m4ti…”

Sumber: Aliff Syukri via HCL via LepatPisang

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Be the first to comment on "Tengah menunggu nak bersalin, Aliff Syukri tak malu minta maaf dengan isteri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*