“Kalau terlupa bawa topeng pinjam saja b0xer kawan atau boyfriend” – Zizan Razak terkena j4ngkitan Inflvenza A

PELAKON Zizan Razak memaklumkan dia kini dirawat di sebuah hospital selepas terkena j4ngkitan virvs Inflvenza A.

Zizan atau nama sebenarnya Mohammad Razizan Abdul Razak, 35, memberitahu perkara itu menerusi laman sosialnya selepas tiga hari tidak mengemaskini akaun tersebut.

“Assalamualaikum dan maaf untuk lama tidak update di media sosial. Cuma ingin memberitahu pada semua yang mengenal Zizan.

Zizan mohon maaf tidak aktif di laman sosial.

“Kini Zizan masih lagi dalam rawatan dan pemantauan pihak h0spital kerana terkena virvs Inflvenza A. Yang cuma satu A dan bukan 9A seperti mana keputusan peperiksaan SPM.

“Tapi sekurangnya ada A dalam pengalaman kehidupan,” tulis Zizan menerusi laman Instagramnya pada Khamis.

Rata-rata pengikut di laman sosial terhibur membaca kapsyen itu selain mendoakan agar pelakon filem Polis Evo itu cepat sembuh.

Dalam pada itu, Zizan juga menasihati orang ramai agar sentiasa memakai topeng menutup mulut di tempat awam supaya tidak terkena j4ngkitan.

Zizan berharap peminat-peminat dapat mendoakan agar kesih4tannya kembali pulih seperti biasa.

“Jadi nasihat Zizan pada semua berh4ti-h4tilah bila di tempat awam. Pakailah topeng atau apa saja untuk mengelak dari terkena apa-apa j4ngkitan yang datang dari udara yang kita tidak nampak.

“Kalau terlupa bawa topeng pinjam saja b0xer kawan atau boyfriend janji hidup anda sihat sejahtera.

Zizan nasihat peminatnya untuk sentiasa memakai topeng menutup mulut ketika berada di tempat awam.

“Zizan dapat info sekarang memang ramai yang terkena virvs Inflvenza sama ada A atau B bergantung kepada kecemerlangan anda.

“Doakan Zizan cepat sembuh ya. Terima kasih kepada yang beri bunga serta buah dan yang mendoakan Zizan. I love u guys,” katanya.

Selain Zizan, anak kepada pasangan pelakon Mawar Rashid dan Raf Yaakob iaitu Raden Muhammad Rafael yang kini berusia sembilan bulan juga disahkan terkena j4ngkitan virvs Inflvenza A.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber ; mStar

Be the first to comment on "“Kalau terlupa bawa topeng pinjam saja b0xer kawan atau boyfriend” – Zizan Razak terkena j4ngkitan Inflvenza A"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*