“Apa yang berlalu biarlah berlalu…” Bekas isteri Eizlan Yusof kesaI dengan sikap netizen

Semalam telah berlangsungnya hari akad nikah bagi pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof dengan pasangan pilihan hati Natasha Rosa Boudville. Dengan sekali Iafaz mereka telah seIamat dan sah diijabkabulkan bersama mas kahwin RM80 dan sebentuk cincin berlian.

Beliau sebelum ini pernah berkahwin dengan Vie Shanti Khan dan dikurniakan dengan tiga orang cahaya mata. Namun mereka berpis4h pada tahun 2015. Alhamdulillah sekarang masing-masing sudah mempunyai keluarga sendiri dan bahagia. Vie juga sekarang ini tengah menunggu hari untuk bersaIin.

Tetapi apa yang dikesaIkan adalah sik4p segeIintir netizen yang tetap mengaitkan bek4s lsteri Eizlan sejak beberapa hari ini. Menurut Vie, sejak beberapa hari lepas, beliau dihuj4ni dengan pelbagai pertanyaan tidak masuk akaI oleh netizen. Sudah pasti ia berkenaan dengan perkahwinan bek4s su4minya.

Sejak beberapa hari ni saya dihujani pelbagai pertanyaan dan soalan-soalan yang tak masuk akal oleh ‘netizen’. Tak pasal-pasal mereka nak jadi orang tengah dalam menilai hidup orang lain sedangkan mereka tak tau pun apa yang sebenarnya berlaku.

Ini adalah gambar anak-anak yang saya siapkan sendiri dari rumah saya untuk menghadiri majlis perkahwinan ‘Daddynya’ yang berlangsung sejak dari dua hari lepas..

Relaxlah Netizen ! jangan terlalu ‘BUSY B0DY’ tentang hidup orang lain.. terutamanya jika sesuatu yang langsung tiada kena mengena dengan hidup anda..

Ingatlah masaIah rumah tangga atau keluarga orang bukanlah satu topik untuk perbincangan umum ! Apa yang berlalu biarlah berlalu..

Selama saya besarkan mereka bertiga selama ini pun, saya tidak pernah minta simp4ti masyarakat atau netizen untuk raih PUBLlCITY MURAHAN..

I became a fully responsible mother without any help from anyone, accept from Allah SWT.. So please do your business within the Iimitation, susah nanti korang nak cari saya di padang Masyar untuk minta maaf !

Buat @eizlanyusof dan lsteri ‘Barakallahu lakuma Wa jama’a baina kuma fii khair’.. Semoga berkat Allah SWT sentiasa melimpahkan kepada kalian dan menghimpunkan kalian berdua dalam kebaikan, inshaa Allah

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Sejak beberapa hari ni saya dihujani pelbagai pertanyaan dan soalan-soalan yang tak masuk akal oleh ‘netizen’ 🙄🤨😂 Tak pasal-pasal mereka nak jadi orang tengah dalam menilai hidup orang lain sedangkan mereka tak tau pun apa yang sebenarnya berlaku 😏 . Ini adalah gambar anak-anak yang saya siapkan sendiri dari rumah saya untuk menghadiri majlis perkawinan ‘Daddynya’ yang berlangsung sejak dari dua hari lepas.. Relaxlah Netizen ! jangan terlalu ‘BUSY BODY’ tentang hidup orang lain.. terutamanya jika sesuatu yang langsung tiada kena mengena dengan hidup anda.. Ingatlah masalah rumah tangga atau keluarga orang bukanlah satu topik untuk perbincangan umum ! Apa yang berlalu biarlah berlalu.. Selama saya besarkan mereka bertiga selama ini pun, saya tidak pernah minta simpati masyarakat atau netizen untuk raih PUBLICITY MURAHAN.. I became a fully responsible mother without any help from anyone, accept from Allah SWT.. So please do your business within the limitation, susah nanti korang nak cari saya di padang Masyar untuk minta maaf ! . Buat @eizlanyusof dan isteri ‘Barakallahu lakuma Wa jama’a baina kuma fii khair’.. Semoga dengan kemurahan dan kasih sayang Allah SWT sentiasa melimpahkan kepada kalian dan menghimpunkan kalian berdua dalam kebaikan, inshaa Allah 🤲 #TakMatiDekKeji #TakMuliaDekPuji

A post shared by Vie Shantie Khan (@vieshantiekhan) on

Perkara dah lama berlalu, sekarang Vie dan Eizlan masing-masing sudah bahagia dan mempunyai tanggungjawab lain. Malah anak-anak mereka sendiri bersetuju dan boleh sesuaikan diri dalam keluarga yang besar. Jadi netizen tidak pelu masuk campur dalam hal rumah tangga orang lain. Sebaiknya doakanlah yang terbaik buat mereka.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: newsinkling

Be the first to comment on "“Apa yang berlalu biarlah berlalu…” Bekas isteri Eizlan Yusof kesaI dengan sikap netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*