PU Abu Tunai Umrah, Netizen Pesan Jangan Jumpa ‘Aura’ Lain

Bersempena dengan keberangkatannya ke tanah suci untuk menunaikan umrah, Pencetus Ummah Abu menerusi akaun Instagramnya ada memuat naik video memohon maaf kepada semua pihak dan meminta netizen mendoakan perjalanan serta urusannya menunaikan ibadah umrah dipermudahkan.

Gara-gara masih hangat lagi mengenai kontroversi rumah tangga Da’i Farhan, perkongsin PU Abu itu mendapat perhatian netizen.

Mereka sempat untuk menitipkan pesanan agak sarkastik terhadap pendakwah bebas itu, jangan tersangkut dengan ‘aura’ lain ketika berada di Mekah.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Maaf atas salah silap yang pernah saya lakukan kepada korang semua.huhu 😭 . Doakan saya dan jemaah selamat serta mendapat umrah yg maqbul 🤲🏼☺️

A post shared by Pencetus Ummah Abu (@puabu.official) on

Netizen turut menasihati PU Abu fokus melakukan ibadah dan jangan mudah terpikat dengan wanita lain apatah lagi isterinya, Hana Azraa kini sedang hamil. Ada juga yang menyindir PU Abu agar jangan bernikah lagi di sana.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jabal rahmah 💕

A post shared by Pencetus Ummah Abu (@puabu.official) on

Disebalik segala sindiran dan komen sarkastik, ada juga netizen yang memberikan kata-kata positif dan mendoakan agar urusan ibadah PU Abu berjalan lancar.

Terdahulu, kemelut rumah tangga PU Abu mendapat perhatian ramai apabila pendakwah bebas itu menceraikan bekas isterinya, Ain Afini ketika sedang sarat hamil tujuh bulan dan memilih seorang janda anak satu iaitu Hana Azraa sebagai teman hidup baru. PU Abu dan Hana bernikah pada Mei lalu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page Pisang Daily

Sumber:Astro Gempak via Note Untuk Awak

Be the first to comment on "PU Abu Tunai Umrah, Netizen Pesan Jangan Jumpa ‘Aura’ Lain"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*