Sempena Sambutan Hari Lahir, Neelofa Serlah Identiti Baru

Baru sahaja meraikan sambutan hari lahir pada 10 Februari lalu, pengacara popular Neelofa muncul menyerlahkan identiti baru.

Nafas segar itu diterjemahkan oleh Neelofa menerusi penjenamaan semula jenama hijabnya, Naelofar dimulakan semenjak tahun 2014.

Menyifatkan perkara terbabit sebagai hadiah hari jadi untuk dirinya, Neelofa memberikan sentuhan yang lebih edgy, feminist dan juga moden seiring dengan kehendak wanita sekarang.

“Ini hadiah hari jadi saya yang paling bermakna. Dengan arah tuju baru ini, saya berharap jenama hijab saya dapat memberi inspirasi untuk merubah persepsi masyarakat terhadap pilihan wanita dalam era dan zaman moden ini.

“Saya juga mahu mereka tahu bahawa mereka tidak perlu t4kut untuk maju ke hadapan dan tidak membiarkan jarak memb4taskan mereka kerana satu-satunya halangan untuk berjaya adalah diri sendiri,” kata Neelofa.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

You’re all invited to Naelofar Go Far Event 2020!⠀ Sunday, 16th February 2020⠀ 10AM – 5PM⠀ Level 1, Menara Ken⠀ ⠀ Be the first to experience our very own exhibition and you’ll be the first to catch a glimpse of Go Far Collection. Neelofa Meet & Greet will be happening at 2PM. ⠀ ⠀ See you all there! We’ll have so much fun 🤍 #naelofar #GoNaelofar

A post shared by Neelofa (@neelofa) on

Dalam pada itu, peminat berpeluang untuk berjumpa dan bermesra dengan Neelofa serta mengambil foto menarik dengan ‘art installation’ di Level 1, Menara Ken, Taman Tun Dr Ismail, Damansara dalam acara Naelofar Go Far Event pada Ahad, 16 Februari ini!

Berlangsung pada jam 10 pagi sehingga 5 petang, Neelofa bak4l mengadakan sesi ‘meet and greet’ pada pukul 2 petang dan anda turut berpeluang melihat koleksi terbaru jenama hijab ini yang diberi nama Go Far!

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: GEMPAK

Be the first to comment on "Sempena Sambutan Hari Lahir, Neelofa Serlah Identiti Baru"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*