Akrab bagai adik beradik, isteri Achey kongsi foto2 perjalanan Bocey ‘2012-2020’

Nama kumpulan Bocey sudah lama terpahat dalam hati peminat. Trio pelawak yang bergandingan atas nama Bocey iaitu Abam, Fad dan Achey sememangnya memiliki kelainan yang tidak dapat disamakan dengan sesiapa.

Mal4h Bocey juga merupakan diantara kumpulan pelawak yang acap kali memenangi anugerah bahkan menerusi Maharaja Lawak Mega juga mereka pernah berg3lar juara!

Kemenangan pada Januari lalu juga masih terasa apabila kumpulan Bocey dinobatkan sebagai tempat ketiga dalam Maharaja Lawak Mega 2019.

Namun, jika dulu bertiga kini kumpulan Bocey sudah tinggal berdua. Meskipun begitu, Fad dan Achey berjanji mahu menjaga nama kumpulan mereka iaitu Bocey walaupun telah kehil4ngan Abam pada Isnin lalu.

Berita pem3rgian Abam itu diakui ramai sangat mengejutkan malah menerusi satu posting oleh isteri Achey sendiri masih ramai meningg4lkan maklum balas mengenai perkara itu.

Isteri Achey yang lebih mesra dis4pa Anne atau Nor Hasanah telah berkongsikan beberapa keping foto suaminya dan kumpulan Bocey dari tahun 2012 sehingga 2020.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2012 – 2020 😢😢😭😭😭😢😭😭😭😢😭😭 al-fatihah abam.

A post shared by 😍 #yangterindah #anak #sakit (@anne_achey) on

Perjalanan Bocey dari tahun ‘2012-2020’

 

 

 

Ternyata perkongsian foto perjalanan Bocey ‘2012-2020’ daripada isteri Achey ini meraih ribuan tanda suka selain rata-rata meninggalkan pelbagai komen yang dilihat mereka bukan saja akrab sebagai sahabat malah lebih dari itu yang diakui seperti adik-beradik.

“Allahu men1tis air mataku…”

 

 

 

 

“Ya Allah lebih dari hubungan sahabat…”

 

 

 

 

 

Sumber: Anne

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: HCL

1 Comment on "Akrab bagai adik beradik, isteri Achey kongsi foto2 perjalanan Bocey ‘2012-2020’"

  1. Sama2 kite sedekahkan Al-fatihah kepada arwah. Semoga dipermudahkan urusannya.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*