[Terkini] ‘Selamat Jlan Suamiku..’ Kakitangan Hspital Putrajaya Tercmpak Nhas Atas Jambatan.

PUTRAJAYA – Seorang kakitangan Hspital Putrajaya (HPj) ma.ut selepas motosikal ditunggangnya mermpuh belakang lori pembersihan jalan di Jambatan Seri Saujana, di sini petang tadi.

Dalam kejadian jam 3.40 petang itu, mngsa dikenali sebagai Muhammad Aimanhafiz Ab. Wahab, 30, yang merupakan kakitangan di Unit Fisioterapi HPj ma.ut di lokasi kemaIangan akibat kecede.raan prah pada kepala.

Ketua PoIis Daerah Putrajaya, Asisten Komisioner A. Asmadi Abdul Aziz berkata, kejadian berlaku ketika mngsa yang menunggang motosikal jenis Yahama Lagenda sedang dalam perjalanan menuju ke arah Lebuh Sentosa.

Ujar beliau, apabila tiba di lokasi kejadian, mngsa dikatakan telah mermpuh sebuah lori yang sedang melakukan kerja-kerja pembersihan di jambatan berkenaan.

“Akibat rmpuhan itu, mngsa tercmpak ke bahagian kanan jalan dan disahkan mninggal dunia manakala pemandu lori tidak mengalami apa-apa keced.eraan,” katanya ketika dihubungi hari ini.

Katanya, ketika kejadian, permukaan jalan rata serta kering dan jambatan itu mempunyai tiga laluan sehala.

A. Asmadi berkata, myat mngsa seterusnya dibawa ke HPj untuk dibdah sia.sat dan k.es disia.sat mengikut Seksyen 41 Akta Pengangkutan Jalan (APJ) 1987.

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: Satkoba

Be the first to comment on "[Terkini] ‘Selamat Jlan Suamiku..’ Kakitangan Hspital Putrajaya Tercmpak Nhas Atas Jambatan."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*