[VIDEO] “Soalan paling famous sejak baby K keluar…” – Isteri Syahmi Sazli Ded4h Bila Wajah Anaknya Bakal Ditunjukkan

Pengarah filem dan Youtuber terkenal, Syahmi Sazli baru- baru ini berkongsi berita gembira apabila dia memaklumkan isterinya, Anissa Faizul sela’mat mela’hirkan cahaya mata kedua.

Perkara itu dikongsi di laman sosial Instagram dan Facebook rasminya, dengan memuatnaik sekeping gambar dia bersama bayi lelaki, didalam sebuah w4d hospi’tal.

Perkongsiannya dengan kapsyen yang ‘simple’ seperti ‘Selamat datang ke dunia, anak keduaku, Khabib Umar‘ dihu’jani dengan ucapan tahniah daripada para peminatnya.

Selain itu, isterinya juga berkongsi berita gembira itu di laman InstaStorynya.

Untuk pengetahuan umum, Syahmi mendirikan rumahtangga bersama Anissa pada 23 Februari 2018 dan selepas itu, mereka dikurniakan seorang puteri sulong, yang bernama Ainul Mardhiah.

Anaknya itu kini berusia 3 tahun dan dengan kehadiran seorang putera lelaki dalam keluarga mereka, inshAllah ia bakal menceriakan lagi suasana keluarga Syahmi.

Terbaru, Anissa berkongsi satu video di laman Tiktok rasminya, yang mana dia menjawab beberapa soalan ‘famous’ diutarakan.

Menerusi video itu, Anissa juga mended4hkan bila wajah anaknya bakal ditunjukkan kepada orang ramai.

Video:

Manakala, tinjauan di ruangan komen mendapati, pelbagai pendapat disuarakan oleh para peminat.

Komen Netizen:

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber : sinar

 

Be the first to comment on "[VIDEO] “Soalan paling famous sejak baby K keluar…” – Isteri Syahmi Sazli Ded4h Bila Wajah Anaknya Bakal Ditunjukkan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*