Puteri Sarah Muat Naik Gambar Bawa Anak Anak Keluar, Sekali Ada Pulak Warganet Yang Luah Macam Ada Kekurangan

Umum mengetahui tentang polemik yang melanda rumah tangga pelakon Puteri Sarah dan suaminya, pelakon serta pengarah, Syamsul Yusof. Hal berkaitan rumah tangga mereka juga turut terkait dengan kehadiran orang ketiga, yang difahamkan juga merupakan seorang selebriti. Selepas hampir empat tahun memendam rasa, Sarah akhirnya mengambil tindakan mahk4amah terhadap individu berkenaan yang dikatakan cuba untuk menjatuhkan maruahnya. Kongsi Sarah, tindakan mahkamah diambil selepas individu terbabit telah mencabar Sarah beberapa kali untuk menyaman dirinya. Hal tersebut bukan sahaja meraih rasa kasihan dalam kalangan warganet, malah turut mencetuskan perasaan bangga memandangkan Sarah dilihat cuba untuk mempertahankan hak sebagai seorang wanita dan juga isteri.

 

“Today mama cuti. Outing day with anak-anak,” tulis Sarah ringkas menerusi perkongsian terkini di Instagram. Meninjau ruangan komen, ramai dalam kalangan warganet yang cuba untuk memberi sokongan, selain tinggalkan komen-komen positif di ruangan komen. Terdahulu, nama Sarah menjadi perbualan ramai selepas mendedahkan identiti wanita yang dianggapnya penghancur hubungan rumah tangga yang dibinanya bersama pelakon dan pengarah, Syamsul Yusof.

 

Komen Warganet:

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: Satkoba

Be the first to comment on "Puteri Sarah Muat Naik Gambar Bawa Anak Anak Keluar, Sekali Ada Pulak Warganet Yang Luah Macam Ada Kekurangan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*