“Kesian Anak-Anak Macam Ada Kekurangan” – Polemik Rumah Tangga, Netizen Luah Perasaan Kasihan Pada Anak-Anak Puteri Sarah

Umum mengetahui tentang polemik yang melanda rumah tangga pelakon Puteri Sarah dan suaminya, pelakon serta pengarah, Syamsul Yusof.

Hal berkaitan rumah tangga mereka juga turut terkait dengan kehadiran orang ketiga, yang difahamkan juga merupakan seorang selebriti.

Selepas hampir empat tahun memendam rasa, Sarah akhirnya mengambil tindakan mahk4mah terhadap individu berkenaan yang dikatakan cuba untuk menjatuhkan m4ruahnya.

Kongsi Sarah, tindakan mahk4mah diambil selepas individu terbabit telah mencabar Sarah beberapa kali untuk meny4man dirinya.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Puteri Sarah Liyana Megat (@puterisarahliyana)

Hal tersebut bukan sahaja meraih rasa kasihan dalam kalangan netizen, malah turut mencetuskan perasaan bangga memandangkan Sarah dilihat cuba untuk mempertahankan hak sebagai seorang wanita dan juga isteri.

“Today mama cuti. Outing day with anak-anak,” tulis Sarah ringkas menerusi perkongsian terkini di Instagram.

Meninjau ruangan komen, ramai dalam kalangan netizen yang cuba untuk memberi sokongan, selain meninggalkan komen-komen positif di ruangan komen.

Komen Netizen:

Terdahulu, nama Sarah menjadi perbualan ramai selepas mendedahkan identiti wanita yang dianggapnya penghancur hubungan rumah tangga yang dibinanya bersama pelakon dan pengarah, Syamsul Yusof.

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber : gempak

Be the first to comment on "“Kesian Anak-Anak Macam Ada Kekurangan” – Polemik Rumah Tangga, Netizen Luah Perasaan Kasihan Pada Anak-Anak Puteri Sarah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*