[Terkini]’K0nvoi Terakhir Man Bersama Sahabat..’ R.X.Z Terbkar Dalam KmaIangan.

Sepang : Kegembiran seorang seorang lelaki yang juga peminat t.egar motosikal Yamaha RXZ berakhir dengan trgedi apabila dia kemaIangan ketika menyertai K0nvoi Yamaha RXZ bersama rakan rakannya.

Mngsa Yamanhuri Hasan atau lebih mesra dengan panggilan Man yang yang dipercayi berasal dari Klang itu disahkan mninggaI dunia ditempat kejadian apabila motosikal RXZ yang ditu.nggang hiIang kawaIan berIanggar sesama sendiri dia terjtuh dan RXZ miliknya dan sebuah lagi RXZ rakannya terbkar.

KemaIangan berlaku di Kilometer 39.6 Iebuhraya Utara Selatan Hubungan Tengah (Elite) menghaIa ke Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), hari ini.

Sbak Iuahan rakan rakan yang mengenali Man ” Innalillahi wa innailaihiroji’un AllahuAkbar,

Berita yang sungguh betul2 mengjutkan aku!!! Yaman mninggaI dunia!!! Allahu.

Meskipun aku dah Iama mninggaIkan nestle, tetapi arwh seorang yang sangat baik bila berbual dengan aku. Aku macam tak pe.rcaya!

Ko prgi duIu Man Allahu, M0hon kawan2 saya yang mengenali saya, minta d0akan dan sedekahkan Al-fatihah buat kawan saya yang baru mninggaI dunia petang tadi aklbat kemaIangan jalanraya.

Dalam pada itu Jurucakap Jabatan Bomba dan PenyeIamat KLIA berkata, pihaknya menerima panggilan pada 4.05 petang berhubung kejadian.

Katanya, Iaporan awal mendapati dua motosikal terbkar 90 peratus ketika mengadakan akt1viti k0nvoi,KemaIangan itu membbitkan dua mngsa dan seorang disahkan mninggaI duna di tempat kejadian.

Mngsa yang cede.ra dibawa ke Hspital Putrajaya untuk menerima rwatan, manakala mngsa yang mninggaI dunia dise.rahkan kepada poIis untuk tlndakan susulan, katanya.

Al fatihah.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: hm

Be the first to comment on "[Terkini]’K0nvoi Terakhir Man Bersama Sahabat..’ R.X.Z Terbkar Dalam KmaIangan."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*