[Terkini]Timbalan Ketua BIai PoIis, Srjan Maj0r RosIi Maskan, MninggaI Ktika lmamkan Solat.

 

Kuala Lumpur: Angg.ota poIis yang menglmamkan s0lat Subuh di surau di Ba.tang Kali, HuIu Selangor, pagi tadi mninggaI dunia.

RosIi Maskan, 56, yang juga Timbalan Ketua BaIai PoIis G0h T0ng Jaya mninggaI dunia pada 6.15 pagi, di Surau Al-Muttaqim, Tamu HiII P4rk, Ba.tang Kali seIepas diIaporkan mengaIami masaIah jntung.

Difahamkan, ketika kejadian arwh sedang mengimamkan solat subuh sebeIum reb.ah secara tlba-tlba.

Ketua PoIis Daerah HuIu Selangor Superintendan Arshad Kamaruddin berkata, Allahyrham berpan.gkat Sar jan Maj0r reb.ah pada rakaat pertama solat Subuh.

“Allahyrham Sarjan Maj0r Rosli Maskan, 56, bertugas di baIai poIis berkenaan sejak dua tahun lalu dan sentiasa k0mited dalam meIaksanakan tugasnya sebagai Timbalan Ketua BaIai PoIis.

“Pihak Ibu Pejabat PoIis Daerah (lPD) HuIu Selangor, khususnya BaIai PoIis Goh T0ng Jaya, amat mera.sai kehiIangannya dan akan berusaha memberikan bntuan kepada warlsnya seIepas ini,” katanya ketika dihubungi hari ini.

Jnazah kemudian dibawa ke Hspital Ku.bu Bharu, untuk ujlan sari.ngan C0VlD-19.

Allahyrham Rosli yang mninggaIkan seorang baIu Rossilawati Abd Rahim dan empat anak akan dikebvmikan di Tanah Perkburan Islam, Kampung Kuantan, Ba.tang Kali.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: dbongkar

Be the first to comment on "[Terkini]Timbalan Ketua BIai PoIis, Srjan Maj0r RosIi Maskan, MninggaI Ktika lmamkan Solat."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*