“Sikit2 Jah..Banyok 0re Mut0h Pulak” Netizen Setuju Dengan Ayat Lofa Tu!

Selepas satu video yang memaparkan Neelofa bersama PU Riz masuk FYP atau For You Page di aplikasi TikTok, nampaknya video pasangan sama cantik, sama padan ini menjadi perhatian lagi.

Sebelum ini, ramai tidak menyangka videonya itu dimuat naik di akaun miliknya selepas ramai menyangka ia hanyalah dikongsikan oleh peminatnya namun selepas menyelidikinya ramai begitu terkedu menyaksikan Neelofa pertama kali masuk FYP mereka.

Pun begitu, selepas video tersebut meraih 1 juta tontonan dan ternyata video terbarunya lagi turut sama menjadi tumpuan dengan meraih hampir 250,000 views tidak sampai satu hari dikongsikan kerana gelagat Neelofa di TikTok itu turut sama mengundang peminat tersenyum sendiri.

Apa tidaknya, ‘bersemut’ sungguh pasangan ini apabila Neelofa dilihat memakaikan mask buat suaminya itu dan setiap momen tersebut turut dituliskan perbualan mereka.

Walau bagaimanapun, peminat juga setuju apabila sudah berkahwin pasti semua perkara ingin isteri lakukan buat suami dan dalam pada itu, video tersebut juga dihujani dengan ratusan reaksi ramai.

Video dimuat naik di TikTok itu nampaknya juga membuatkan kecomelan Neelofa disukai peminatnya apabila dilihat sweet bersama jejaka pilihan hatinya itu.

 

@neelofaaa

 

♬ original sound – Neelofa

“Betul ayat Lofa tu, apabila dah nikah…”

“Sebenarnya Lofa ni manja dengan Haris”

“Sweet dooh…”

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: HCL

Be the first to comment on "“Sikit2 Jah..Banyok 0re Mut0h Pulak” Netizen Setuju Dengan Ayat Lofa Tu!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*