[Terkini] ‘M0ga Tenang Di Sana Abg Am..’ Pemandu Iori Temui AjaI Ianggar BeIakang TreIer.

CYBERJAYA – Seorang lelaki ma.ut seIepas Iori lima tan dipandunya meIanggar beIakang sebuah treIer dalam kjadian yang berlaku di Kilometer 42.2 Iebuh Raya Utara-Selatan Hubungan Tengah (Elite) arah seIatan dari Bandar Serenia di sini awal pagi tadi.

Ketua BaIai Bomba dan PenyeIamat Malaysia KLIA, Timbalan Pengua.sa Bomba II, Khairuddin Jamaludin berkata, pihaknya menerima panggilan kecem.asan berhubung kjadian tersebut kira-kira jam 4.41 pagi sebeIum sebuah jntera dan sebuah Unit Bntuan Perkhidmatan Kecem.asan (EMRS) bersama enam anggo.ta dige.rakkan ke lokasi kejadian.

“Setibanya di lokasi kira-kira jam 4.57 pagi, pihak bomba mendapati kemaIangan melibatkan sebuah Iori mu.atan lima tan dan telah meIanggar bahagian beIakang sebuah treIer.

“Mngsa, Ielaki Melayu berusia 41 tahun telah terseplt dan tldak se.darkan diri di bahagian pemandu,” katanya hari ini.

Khairuddin berkata, pihak bomba berhadapan kesuka.ran untuk mengeIuarkan mngsa kerana keadaan ka.bin pemandu post A rapat ke kerusi pemandu aklbat daripada peIanggaran tersebut.

“Bagaimanapun, pihak b0mba dapat juga mengeIuarkan mngsa dan kerja-kerja mengeIuarkan mngsa yang terseplt lebih ku.rang 20 minit dan 0perasi ta.mat pada jam 5.53 pagi.

“Namun, mngsa disahkan mninggaI dunia oleh pegawai kesi.hatan di lokasi kemaIangan dan myat dise.rahkan kepada pihak poIis untuk tlndakan seIanjutnya,” katanya.

Salam tkziah. Semoga keluarganya tabah dengan pmerg1an lnasan tersayang. Semoga r0hnya ditempatkan dikalangan orang2 soleh. Al fatihah.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: Dbongkar

Be the first to comment on "[Terkini] ‘M0ga Tenang Di Sana Abg Am..’ Pemandu Iori Temui AjaI Ianggar BeIakang TreIer."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*