Youtuberr Buat Challenge Suruh Tamp4r Suaminya Utk Dptkan Hadiah, Sekali Kena Jerkah

Sejak kebelakangan ini, saluran YouTube dilihat muncul seperti cendawan tumbuh di media sosial sehinggakan pelbagai pengisian merapu juga wujud.

Umum sedia maklum bahawa ramai yang berlumba-lumba untuk menjadi YouTuber kerana pendapatan yang diperoleh andai video tersebut tular sangat lumayoutuberr-buat-challenge-suruh-tampar-suaminya-utk-dptkan-hadiah-sekali-kena-jerkahyan.

Tak hormat orang lain

Namun, masih ada YouTuber yang tidak menjaga sensitiviti orang lain demi content mereka sehingga mengundang rasa tidak selesa dalam masyarakat.

Menerusi satu video tular di Twitter, seorang YouTuber telah ‘disekolahkan’ oleh seorang wanita apabila diminta untuk menampar pasangannya jika mahu mendapat hadiah daripada YouTuber tersebut

Dalam rakaman yang tular ini, youtuber ini menyapa seorang perempuan untuk menampar suaminya namun permintaan itu ditolak secara baik oleh wanita terbabit. Youtuber itu tidak berputus asa dan asyik meyuruh wanita itu lakukan cabaran itu dan akhirnya wanita itu bersama suaminya hilang sabar dan naik angin apabila mereka rim4s dengan permintaan youtuber itu.

Wanita terbabit memarahi youtuber itu dan suaminya juga menolak jurukamera kerana tidak selesa dengan keadaan itu. Tetapi selepas tularnya video terbabit, ramai yang berikan pendapat bahawa sebenarnya semua ini adalah lakonan. Sejauh mana kebenarannya tidak dapat dipastikan lagi, tetapi perbuatan youtuber itu sememangnya biad4p dan tidak hormati orang langsung.

Isteri naik angin

Pada asalnya pasangan itu menolak permintaan tersebut dengan baik, namun tetap juga digesa oleh YouTuber itu sehingga wanita yang berada di dalam video mulai bengang dan memarahi YouTuber berkenaan.

Terdengar juga dia meluahkan rasa tidak selesa apabila digesa untuk melakukan cabaran tersebut serta tidak henti-henti mempersoalkan mengapa ditanya perihal anak kepadanya.

Patut bagi bini sembur perhabis

Perkongsian video yang dimuat naik oleh pengguna Twitter bernama Kroolnizam itu juga telah mendapat perhatian warganet yang rata-rata turut merasa tidak senang dengan tingkah-laku YouTuber itu.

Mereka juga mengecam apa yang dilakukan dan tak kurang juga beranggapan bahawa video tersebut adalah sebagai salah satu marketing untuk saluran YouTube lelaki tersebut

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber : http://trendingsangat.pw/

Be the first to comment on "Youtuberr Buat Challenge Suruh Tamp4r Suaminya Utk Dptkan Hadiah, Sekali Kena Jerkah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*