Penghantar makanan m4ut dil4nggar lori

SEORANG penghantar makanan yang baru memenuhi tempahan pelanggannya, m4ut apabila motosikal yang dinaikinya dis3ret kira-kira 10 meter selepas berl4nggar dengan lori di simpang empat Taman Bidara Permai, Pengkalan Balak, Masjid Tanah di Alor Gajah, tengah hari ini.

Dalam kejadian 1 tengah hari itu, Muhammad Salman Nor Tazah, 19, yang bekerja dengan sebuah syarikat katering, men1nggal dvnia di tempat kej4dian ak1bat par4h di kep4la dan b4dan selepas dirempvh lori membawa muatan udang itu.

Ketua Polis Daerah Alor Gajah, Superintendan Arshad Abu, berkata sias4tan awal pihaknya mendapati, pemandu lori berusia 33 tahun itu dikatakan memandu dari arah Masjid Tanah menghala ke Port Dickson, Negeri Sembilan.

Katanya, apabila sampai di simpang empat Taman Bidara Permai, motosikal ditunggang m4ngsa dari Taman Bidara Permai keluar simpang untuk ke Taman Idaman yang terletak berdekatan sebelum berlaku pel4nggaran.

“Pelangg4ran berlaku di tengah persimpangan berkenaan dengan motosikal Honda EX5 ditunggang m4ngsa dis3ret sejauh kira-kira 10 meter. M4ngsa men1nggal dun1a di tempat kej4dian,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

M4ngsa yang berasal dari Taman Tanjung Minyak, Bukit Rambai, Alor Gajah, dibawa ke Hospital Alor Gajah untuk dib3dah si4sat.

K3s dis1asat mengikut Seksy3n 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan (APJ) 1987.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: HMetro

Be the first to comment on "Penghantar makanan m4ut dil4nggar lori"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*