Lepas 2 tahun tular lagi, netizen tak jemu puji Yana ‘jaga b4tas’ dengan selebriti Korea popular ini…

Siapa menyangka, meskipun dua tahun berlalu video Yana Samsudin yang sebelum ini mendapat perhatian luar biasa masyarakat apabila tindakannya menolak ‘salam’ daripada peserta rancangan popular, Ji Suk-Jin, kini tular lagi.

Menerusi perkongsian Instagram Dakwah Sentap, video pelakon dan pengacara popular berkenaan dilihat masih diingati ramai kerana contoh baik yang ditonjolkan oleh Yana Samsudin dimana dia menjaga bat4s meskipun berhadapan dengan seorang yang popular.

Yana jaga bat4s dengan selebriti dari Korea masih jadi perhatian ramai

Buat penggemar rancangan dari Korea, Running Man pastinya dapat mengenali siapakah yang dilihat oleh Yana Samsudin. Lihat video ini, pantas saja selebriti itu berterusan dipuji.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mungkin video ini dua tahun lps tapi admin cuma nak ingat kan kembali ❤️

A post shared by DAKWAH SENTAP OFFICIAL (@dakwahsentap) on

Untuk pengetahuan semua, video ini sebenarnya sudah tular setelah setahun berlalu dan kali ini selepas dua tahun pula tidak disangkakan tular lagi kerana rata-rata netizen kagum dengan Yana Samsudin yang jaga batas dengan peserta Running Man itu.

Dalam pada masa yang sama, netizen tidak jemu memuji contoh baik ditunjukkan oleh Yana Samsudin ketika itu dan akui netizen yang menonton video berkenaan juga ianya mampu membuatkan mata mereka berair.

Di ruangan komen menerusi perkongsian video itu juga, netizen sempat menyebut laman Instagram pelakon berkenaan lalu diberikan pelbagai pujian selain video berkenaan masih lagi mendapat ribuan tontonan.

Reaksi ramai

Sumber: Instagram Dakwah Sentap

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: HCL

Be the first to comment on "Lepas 2 tahun tular lagi, netizen tak jemu puji Yana ‘jaga b4tas’ dengan selebriti Korea popular ini…"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*