“Bvlu ket1ak panjang boleh, rambut panjang bising.”

Pelakon kelahiran utara Sharnaaz Ahmad dilahirkan pada 30 Ogos 1985. Beliau merupakan antara pelakon lelaki yang sangat berbakat dan sering menghiasi drama-drama tempatan. Beliau memulakan kerjaya dalam bidang hiburan pada 2009.

Walaupun dikenali sebagai seorang yang p4nas bar4n kerana pernah berlaku beberapa ins1den sebelum ini, namun sejak beliau berkahwin dengan Noor Nabila, kakak kepada Neelofa dan dikurniakan anak Jebat Jayden, jelas dapat lihat kematangan Sharnaaz.

Pelakon filem Juv4na ini juga sama seperti para selebriti yang lain dimana aktif memberikan nasihat tentang Perintah Kawalan Pergerakan yang sedang kita jalani hampir sebulan. Semalam Perdana Menteri Malaysia telah mengumumkan bahawa perintah PKP ini akan disambung untuk fasa ketiga hingga 28 April.

Walau bagaimanapun, kerajaan memberi kelonggaran kepada beberapa sektor perniagaan untuk beroperasi antaranya yang mendapat perhatian adalah kedai gunting rambut. Mungkin kerajaan peka dengan permintaan atau keluhan segilintir netizen yang mengadu rambut makin panjang dan tak terurus.

Sharnaaz memuat naik sebuah video dilaman Instagramnya menyatakan pandangannya yang kurang bersetuju tentang cadangan tersebut. Ini kerana pemotong rambut akan berdepan dengan ramai pelanggan dan ketika itu mungkin akan berlaku j4ngkitan COV1D-19 dan amat dikhuatiri berlaku kluster terbaru pula.

Menteri pulau gazambo say HELLO

Bvlu ket1ak panjang boleh, rambut panjang bising..

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bulu ketiak panjang boleh, rambut panjang bising..

A post shared by Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad ™ (@sharnaazahmad) on

Perkongsian yang dibuat oleh Sharnaaz turut mendapat persetujuan dari para pengikutnya. Tapi ada juga yang tertartik dengan gelagat beliau yang membebel menggunakan loghat utara.

Hahahaha Aku mmg fav laaa dengar Kau bebelllll!!!

Tengok video ni jadi ser4m plak.. buat nye kuarinitin sampai ujung taun.. abis rambut panjang mcm rapunzel.

Hahahaha pendekk je boss kali ni .. betul tuu. Aku sebagai tukang gunting pun . Aku tak mau bukak kedai lagi nii .. alang2 kita dah buat ni biar buat betul2 .. dah clear betul2 lagi senang kan . Ape nak buat semua boleh dah.

Orang utagha ni kalau bagi nasihat pun memang kasaq na.. tapi dalam hati kami semua baik2

Waalaikumsalam…betul tu gunting rambut tu tak penting pun…ny4wa lagi berharga.

You right brother hahhahah… Kita challenge rambut sapa paling panjang Lepas ni…Tak mati aihhhh kalo simpan rambut panjang bangkai ubi semua yg dok wat kalot nak p gunting rambut hahhaha sempoii

Kami bersetuju dengan apa yang dinyatakan oleh Sharnaaz. Rambut panjang tidak mendatangkan masalah atau boleh mer4gut ny4wa. Jadi utamakan yang lebih penting dari itu. Sama-sama kita putuskan rantaian v1rus COV1D-19.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: Media Cite Heboh

Be the first to comment on "“Bvlu ket1ak panjang boleh, rambut panjang bising.”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*