“Ini peny4mar, bukan penyanyi”- Netizen

Satu aktiviti dilakukan oleh pelawak dan pelakon terkenal, Zizan Razak bersama pelakon filem Paskal, Hairul Azreen hari ini membuatkan ramai terhibur.

Hairul dan Zizan luangkan masa dengan buat live di Instagram

Seperti yang diketahui, satu demi satu negara telah mula membuat sekatan pergerakan selain diperintahkan untuk berkurung ekoran jumlah pes4kit wab4k coron4virus yang dij4ngkiti juga semakin meningkat.

Malaysia juga menjadi salah sebuah negara yang telah melakukan perintah kawalan pergerakan dimana rakyat Malaysia telah dilarang untuk terlibat dalam sebarang perhimpunan. Perintah berkenaan mulai hari ini hingga 31 Mac.

Walau bagaimanapun, aktiviti menyeronokkan dilakukan kedua selebriti berkenaan yang dikongsikan menerusi Instagram ternyata meraih perhatian pengikut dan peminat mereka.

Kelihatan kedua selebriti terkenal ini melakukan ‘live’ di Instagram peribadi milik mereka dan satu bahagian dikongsikan Hairul Azreen pula menampakkan mereka berdua sedang nyanyi selain memegang gitar ditangan.

Hairul Azreen nyanyi reaksi Zizan bikin terhibur

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lepak rumah main gitar dgn abg @zizanrazak869 18hb 🎸🤣

A post shared by HAIRUL AZREEN IDRIS (@hairulazreen) on

Apa yang lebih mencuit hati netizen apabila part yang dikongsikan Hairul Azreen ini adalah bahagiannya yang menunjukkan dia menyanyi namun reaksi Zizan Razak mendengar suara ‘lucunya’ membuatkan rata-rata gelak besar.

“Lepak rumah main gitar dengan abang Zizan Razak. 18hb…,” tulis Hairul Azreen. Dalam pada masa yang sama, di ruangan komen ramai meninggalkan respon lucu melihat gelagat mereka berdua meluangkan masa dari jarak jauh.

Reaksi netizen

Sumber: Instagram Hairul Azreen

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: HCL

Be the first to comment on "“Ini peny4mar, bukan penyanyi”- Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*