“Mana-Mana Rumah T4ngga Pun Akan Ada Ujian”

 

Susulan kontrov3rsinya did4kwa berlaku cur4ng, rumah tangga Pencetus Ummah (PU) Abu Sufyan kini sedang ber4ntakan apabila isterinya, Hana Azraa mengakui mereka sudah membawa halvan masing-masing dan dalam pros3s untuk berc3rai.

Bagaimanapun, lain pula yang dikatakan oleh PU Abu yang memaklumkan hubungan rumah tangganya dengan Hana tiada masalah dan mereka masih suami isteri. Malah, PU Abu juga menafikan dia berlaku cur4ng.

“Tidak berlaku apa-apa kecur4ngan. Doa yang baik-baik buat kami. Apapun, ini ujian Allah buat saya.

“Saya kena kuat dan sabar. Mohon doa yang baik-baik buat kami. Dalam mana-mana rumah tangga pun akan ada macam-macam ujian. Saya tak terkecuali. Doakan segalanya baik-baik sahaja,” katanya kepada Harian Metro.

Januari lalu, Hana Azraa mend4kwa kononnya suaminya bermain k4yu t1ga serta turut mended4hkan foto seorang wanita tidak bertvdung sebagai skand4l baru suaminya.

Bagaimanapun, PU Abu menafikan perkara itu serta menjelaskan perkara yang diseb4rkan Hana itu adalah spekvlasi semata-mata. Malah, Abu menyifatkan isterinya bertindak sedemikian mungkin kerana em0si ketika hamil.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: ROTIKAYA

Be the first to comment on "“Mana-Mana Rumah T4ngga Pun Akan Ada Ujian”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*