“Biarlah Suami Nak C1um, Sudah Lama Teman Tak Merasa”

Baru saja melayari bahtera rumah tangga, bagaimanapun perkongsian video oleh Elly Mazlein memaparkan suaminya Mohamad Azlan menc1um tengkuk ketika pelakon dan penyanyi itu sedang memasak disifatkan keterl4luan.

Malah ada netizen beranggapan aks1nya berlebih-lebihan dan meng4da-ng4da. Tidak kurang juga ada yang mengatakan biasalah di awal perkahwinan semuanya nampak indah belaka.

BACA: Elly Mazlein Luah Rasa Bahagia Bapa Sayang Suami Baru

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Heboran malam x berape menggu 🤣🤣🤣🤣🤣 Jgn tesembo maggi udoh 😂😂😂😜😜😜 . Hey hey kamu mazenahhhh tinahhhh . Klu nak tau Jom ke YouTube channel #duniaellymazlein skrg ya ❤️❤️❤️❤️ . Lpas tgk Jgn Lupa subscribe dan tekan 🔔notifications ya agitchuuuuuu pommmmm 😘😘😘😘😘

A post shared by ELSefhia (@iamellymazlein) on

Tidak mudah melatah dengan kecaman dilemparkan netizen, Elly memuat naik satu video memb4las semula kutvkan dan sind1ran dalam loghat Perak dan Kelantan yang ternyata menghiburkan para peminatnya.

“Hey kamu, Maznah Tinah, saya perhati saja kamu. Nak m4rah pun ada. Tapi malas nak m4rah. Kita orang Perak tak suka g4duh. Pula sekarang, kita sudah campur Kelantan. ‘Ambo ore Kelate’ juga sekarang ni…

“Kamu, jangan s4kit hati. Biarlah suami teman nak c1um bel4kang tengkvk. Sudah lama teman tak mer4sa. Biarlah teman bahagia. Ged1k pun seronok juga kadang-kadang wahai kamu,” kongsinya.

Elly berkata, kata-kata cerc4an seorang wanita di media sosial mengenainya tidak memberi kesan padanya. Dalam pada itu, Elly turut berpesan berfikirlah terlebih dahulu sebelum memberikan komen di media sosial.

“Tak apalah, teman tak rasa apa-apapun. Teman tak kisah. Tetapi, kalau nak tulis atau menaip, fikirlah dulu. Kamu, janganlah buat perangai. Biarlah teman nak buat apa sekalipun, usah s4kit hati. Apapun kamu, teman tak m4rah. Teman suka,” katanya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: ROTIKAYA

Be the first to comment on "“Biarlah Suami Nak C1um, Sudah Lama Teman Tak Merasa”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*