[VIDEO]’Rupanya Inilah Kali Ter4khir Aku Bergvrau..’ – AC Mizal Tak Percaya Abam Sud4h Ti4da

Pemergian Abam Bocey pagi semalam menjadi bualan ramai yang rata-ratanya s3dih dengan berita tersebut. Antara yang paling terk3san mestilah keluarga dan sahabat baiknya Fad dan Achey. Tidak terkecuali juga Dato AC Mizal selaku pengacara Maharaja Lawak yang memang rapat dengan kesemua peserta.

Menurutnya, pem3rgian Abam Bocey masih seperti dalam mimpi apabila dia masih merasakan arw4h masih ada. Dia juga seb4k terken4ngkan arw4h yang sememangnya seorang anak dan sahabat yang baik.

Seb4k ketika disoal

 

Kehil4ngan itu masih belum dirasai sebab saya masih merasakan dia ada di sini. Dia memang anak yang baik selalu tolak emaknya kemana-mana sahaja dia pergi.

Saya masih ingat dia ada, dia sangat baik dan kami ibarat keluarga.

Menurut AC Mizal apa yang membuatkan hubungan mereka lebih akrab apabila Abam bersama-sama menyertai kumpulan 4U2C dan menyanyikan lagu raya. Dalam masa yang sama, AC juga meminta agar semua peminat dan rakyat Malaysia mendoakan Allahy4rham dan semua urusan dipermudahkan.

Tak sangka kali terakhir

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Rupanya ini lah kali terakhir aku bergurau bersama kau Abam adik ku…akan aku kenang saat ini selamanya.Tak terucap kesedihan aku dan kak emy bila mendapat berita pemergian kau.Kami masih lagi ingat kata kau “rasa macam nak rebah bila dengar nama bocey tersingkir” tapi akhirnya kau kejar aku satu pentas tergelak dan bersyukur masih tetap ke final.Aku sedih dan bersyukur dapat berkongsi dengan kau di satu pentas terakhir untuk kenangan abadi kami bersama kau.Allah lebih menyayangi mu adik ku dan akan kami kenang kau selamanya.Rehat lah adik ku dan kami akan sentiasa mendoakan agar roh mu ditempatkan bersama mereka yang beriman dan soleh.Terlalu cepat kau pergi meninggalkan isteri dan anak mu yang masih kecil.Kau lah lagenda komedi terkini dan selamanya.we love u brotha!Al Fatihah buat Adikku Abam

A post shared by ✌️OfficiallyDATO AC MIzal IG™️ (@emyliadac) on

Ya Allah , meng4lir air mataku bila aku tgk video ni balik

Rupanya ini lah kali ter4khir aku bergurau bersama kau Abam adik ku…akan aku ken4ng saat ini selamanya. Tak terucap kes3dihan aku dan kak emy bila mendapat berita pem3rgian kau.Kami masih lagi ingat kata kau “rasa macam nak reb4h bila dengar nama bocey tersingkir” tapi akhirnya kau kejar aku satu pentas terg3lak dan bersyukur masih tetap ke final. Aku sed1h dan bersyukur dapat berkongsi dengan kau di satu pentas ter4khir untuk kenangan ab4di kami bersama kau.

Allah lebih menyayangi mu adik ku dan akan kami ken4ng kau selamanya. Rehat lah adik ku dan kami akan sentiasa mendoakan agar r0h mu ditempatkan bersama mereka yang beriman dan soleh.T erlalu cepat kau pergi meningg4lkan isteri dan anak mu yang masih kecil. Kau lah lagenda komedi terkini dan selamanya.we love u brotha!Al Fatihah buat Adikku Abam.

Ramai sebak

 

Sumber : DAC, Fareez

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: OHBULAN!

Be the first to comment on "[VIDEO]’Rupanya Inilah Kali Ter4khir Aku Bergvrau..’ – AC Mizal Tak Percaya Abam Sud4h Ti4da"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*