[VIDEO] Pasangan Kembar Men4ngis Dipertemukan Kembali Selepas 16 Tahun Terpisah

Beberapa hari yang lalu, laman media sos!al dalam kalangan netizen Indonesia kec0h dengan pasangan kembar yang telah lama terp!sah dipertemukan kembali..

Menurut netizen, mereka berasa sangat peIik kerana wajah kedua-dua gadis itu seiras dan pasangan kembar itu berjumpa untuk pertama kalinya di laman Twitter.

Selama 16 tahun, pasangan kembar ini tidak pernah tahu bahawa mereka telah dipis4hkan dan dijadikan sebagai anak angkat oleh keluarga yang berbeza ketika berumur empat tahun.

Nabila dibesarkan di Goa, Sulawesi Selatan manakala Nadia dibesarkan di Depok, Jawa Barat. Mengetahui tentang perkara ini, pelakon wanita Indonesia, Gritte Agatha mempertemukan pasangan kembar tersebut di saluran Youtube miliknya.

Pada permulaan video tersebut, Gritte sedang berbual bersama Nadia namu tidak mengetahui bahawa kembarnya, Nabila sedang bersembunyi di dalam sebuah bilik

Selepas itu Nabila yang sedang menunggu, keluar dan menemui kembarnya, Nadia. Untuk pertama kalinya mereka bertemu, Nabila terus memeIuk Nadia.

Boleh dilihat dalam video tersebut, Nadia terkej0t dengan kehadiran Nabila dan pasangan kembar itu menang!s di dalam peIukan masing-masing.

Sumber : Tribun lifestyles

Via borakdaily

Be the first to comment on "[VIDEO] Pasangan Kembar Men4ngis Dipertemukan Kembali Selepas 16 Tahun Terpisah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*