Peminat gembira lihat Nora Danish dan Fasha Sandha mesra dalam rancangan MeIet0p

Isu k0ntr0versi antara dua pelakon wanita Nora Danish dan Fasha Sandha bukanlah lagi satu rahsia. Malah kontr0versi antara mereka juga terdapat beberapa siri sebelum ini. Sudah agak lama tidak melihat mereka berdua muncul di dalam satu program yang sama.

Namun semalam eksklusif buat pertama kali sejak beberapa tahun yang lalu Fasha Sandha dan Nora Danish berkongsi pentas yang sama. Malah mereka nampak begitu selesa dan mesra. Rata-rata peminat meluahkan rasa gembira melihat hubungan antara dua artis kesayangan mereka kembali pulih.

Sebelum ini Fasha pernah meminta maaf dan tidak mahu ada saIah faham lagi antara mereka. Bagi Fasha ini adalah yang terbaik memandang anak-anak mereka berkongsi bapa yang sama iaitu Rizal Ashram Ramli atau Jejai.

Alhamdulillah, mereka masing-masing pun sudah mempunyai pasangan dan keluarga sendiri. Nora sekarang sedang bahagia dengan suami, Nedim dan anak-anak Putera Rayqal dan Mohamed Neqayl. Fasha juga tidak kurang apabila sudah berkahwin dengan pelakon Aidil dan kini sedang hamil serta mempunyai dua orang cahaya mata dengan perkahwinan yang terdahulu Putri Raysha Jemaima dan Putra Rayfal Ramli.

 

Apa-apa pun kami dan para peminat semestinya mendoakan yang terbaik buat mereka berdua. Kepada Fasha Sandha semoga seIamat bersalin nanti ye.

Actually fasha dengan nora okey je. Anak2 diorang pun rapat. Masing2 dah ada family sendiri.

Mcm tk percaya tengok derang berdua bolih bersemuka.

Alhamdulillah sejuk tengok @fashasandha & @noradanish ..

Seronok tgok @fashasandha dgn @noradanish dah berbaik..saling memaafkan antara satu sama lain..semoga korg berbahagia mcm keluarga @memeysuhaiza dan @abby_abadi112

Alhamdulillah…. @noradanish dan @fashasandha dah berbaik dan boleh bersemuka…. Tahniah buat anda berdua.

Vide0 :

Kredit: newsinkling.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Be the first to comment on "Peminat gembira lihat Nora Danish dan Fasha Sandha mesra dalam rancangan MeIet0p"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*