Suami Dir4mpas Mak Kandung Sendiri Selepas Diajak Honeymoon-“Patutlah mesra semacam!”

Tak tahulah macam mana kecewanya perasaan wanita ni bila suaminya dir4mpas oleh wanita lain, dan wanita tersebut adalah ibunya sendiri.

Lauren Wall yang berasal dari London ini telah berkahwin dengan suaminya, Paul White, seorang pekerja di lapangan terbang ketika wanita ini baru je berusia 19 tahun lapor Daily Mail.

Ibunya, Julie telah menanggung kos perkahwinan pasangan ini dan memberikan Lauren majlis perkahwinan impiannya. Kerana rasa terhut4ng budi, Lauren telah mengajak ibunya sekali untuk pergi berbulan madu.

Lapan minggu kemudian, Paul telah pindah keluar dari rumah dan sembilan bulan kemudian, ibu Lauren melahirkan anak Paul dan umumkan yang mereka kini dah bersama.

Paul memang sentiasa mesra dengan mak saya, tapi saya tak ada fikir yang pelik-pelik dan ingatkan dorang hanya mesra sebagai mentua dan menantu.”

Lauren menceritakan, dia tak sabar nak menjalani kehidupan bersama dengan Paul, tapi beberapa minggu selepas itu, perangai lelaki ini mula berubah.

Paul mula t4kut untuk lepaskan telefon bimbitnya dan empat minggu kemudian bila adik Lauren pinjam telefon ibu mereka, dia terlihat mesej antara Julie dan Paul.

Ketika ditanya, Julie menafikan d4kwaan tersebut manakala Paul pula puc4t dan tak nak berikan telefonnya kepada Lauren.

Beberapa hari kemudian, Paul telah menanggalkan cincin kahwinnya dan keluar dari rumah meninggalkan isteri dan anak perempuan mereka yang baru berusia tujuh bulan.

Kemudian, wanita malang ini dapat tahu, suaminya telah berpindah ke rumah ibunya sendiri dan kecewa bila dia tahu orang yang dia sayang dan percaya telah mengkhian4ti dirinya.

Saya rasa j1jik. Ini adalah perkara paling tervk seorang ibu boleh buat pada anaknya.”

Menurut Lauren, Paul mungkin seorang lelaki yang tak ada perasaan, tapi apa alasan ibunya? Bukan ke tanggungjawab seorang ibu itu adalah untuk melindungi anak?

Lauren kemudian mengimbau saat dia dengar khabar angin yang suaminya tinggal di rumah ibunya dan kemudian dia terserempak dengan ibunya dengan perut yang kelihatan seperti mengandung.

Masa saya terserempak dengan dia dan tegur perutnya. Dia cakap itu adalah ketvmbuhan. Saya balik ke rumah dan musnahkan semua gambar perkahwinan kami.”

Sembilan bulan kemudian, Julie beranak dan mengatakan yang itu adalah anak teman lelakinya sebelum ini namun tak lama selepas itu, Julie dan Paul mengumumkan percintaan mereka kepada umum.

Tak cukup dengan tu, lima tahun selepas itu, Julie berkahwin dengan Paul dan Lauren terpaksa menghadiri perkahwinan bekas suami dan ibunya itu kerana memikirkan perasaan anak perempuannya.

Saya tengok ibu saya kahwin dengan lelaki yang saya kahwin lima tahun lepas.”

Menurut Lauren, ibunya cuba untuk berbaik dengannya, tapi dia tak boleh nak terima walaupun dia cuba. Manakala Paul pula, tak pernah minta maaf atas apa yang berlaku.

Saya dan ibu saya cuba untuk berbaik tapi hubungan kami tak akan sama macam dulu dan saya tak akan percayakan dia lagi.”

Julie, bila ditanya, dia hanya berkata yang dia dah pun berkahwin dan tak pernah ada aff4ir dengan bekas menantunya.

Kami dah berkahwin. Itu sahaja.”

Manakala Paul pula tak mahu komen tentang apa yang berlaku. Lauren kini dah pun berkahwin dengan lelaki lain dan kini sedang mengandung anak keempat mereka.

Amboi, senang je eh mak dia? Macam manalah Paul ni nak explain kat anak-anak pasal relationship dorang?

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber : Lobak Merah

Be the first to comment on "Suami Dir4mpas Mak Kandung Sendiri Selepas Diajak Honeymoon-“Patutlah mesra semacam!”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*