Ser@m! Emma Maembong Berlakon Jadi Hantu Nampak ‘Real’!

Demi menghiburkan penonton, pelakon akan melakonkan sesuatu watak itu sebaik mungkin. Sama seperti Emma Maembong yang baru-baru ini berkongsikan vide0 di sebalik tabir sebuh filem yang sedang dalam penggambaran. Dalam filem berjudul Bisikan Jen4zah itu, Emma Maembong berlakon jadi hantu.

Perkongsian yang dibuat melalui laman Instagram milik Emma Maembong semalam menyaksikan kepayahannya melakonkan watak hantu dalam sebuah filem Bisikan Jen4zah.

Petikan dari vide0 yang dikongsikan Emma Maembong

Dalam beberapa video yang dikongsikannya kelihatan Emma Maembong perlu melenturkan badannya ke belakang. Memang nampak sungguh mencabar untuk buat babak tersebut.

Berikut adalah beberapa video di sebalik tabir yang dikongsikan oleh Emma Maembong ini:

VIDEO:

View this post on Instagram

nasib baik la tak patah pinggang jadi hantu ni 😅hi saya emma sebagai emma dalam filem #bisikanJenazah 🎬🎥 #emmamaembong #Emanizers @emanizers

A post shared by EmmaMaembong (@emma_maembongofficial) on

Amacam? Ada yang segigih Emma Maembong ini demi menjayakan watak yang diberi? Seram betul pandangan mata dalam vide0 itu.

Vide0yang dikongsikannya ini telah meraih hampir 90 ribu likes dari pengikutnya.

Rata-rata netizen mengakui watak lakonan Emma Maembong jadi hantu ini nampak seperti sebenar dan menjadi! Berikut antara reaksi mereka yang ditinggalkan di ruangan komen:

“Dasy4tnyaa..Takut tengoknya…”

“Ser4m jugak ni Emma”

Apa-apa pun tak sabar nak tonton filem Bisikan Jen4zah ini nanti. Respek buat pelakon dan team produksi yang bersungguh-sungguh demi menjayakan watak dan babak yang dirancang. Semoga semuanya terhasil sempurna.

Sumber: Emma Maembong / HCL

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  Oh Media

Be the first to comment on "Ser@m! Emma Maembong Berlakon Jadi Hantu Nampak ‘Real’!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*