Ayie Floor88 rebah lagi, pengs4n ketika persembahan ‘live’ di Negeri Sembilan

PERSEMBAHAN kumpulan Floor88 terpaksa dihentikan apabila vokalisnya, Ayie dengan tiba-tiba reb4h dan tidak sedarkan diri.

Situasi mencem4skan itu berlaku ketika mereka menjayakan satu persembahan pentas di Kuala Pilah, Negeri Sembilan pada Selasa malam.

Menerusi Instagram rasmi Floor88, kumpulan itu memohon maaf kepada pengunjung yang hadir kerana tidak dapat meneruskan persembahan mereka.

“Kami Floor88 memohon maaf kerana tidak dapat meneruskan persembahan di Konsert Gempak Negeri FM. Kami akan berikan perkembangan penuh tentang kesih4tan Ayie.

“Terima kasih kepada yang hadir dan tidak pvtus mendoakan kesihatan Ayie,” tulis pengendali akaun itu.

Floor88 berkongsi rakaman kejadian di Instagram rasmi mereka.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kami Floor88 ingin memohon maaf kerana tidak dapat meneruskan persembahan di Konsert Gempak @negerifm . Kami akan update progress penuh tentang kesihatan @ayieelhamf88 . Terima kasih pada yg hadir dan tidak putus mendoakan kesihatan @ayieelhamf88

A post shared by Floor 88 (@floor88band) on

Untuk rekod, pada 2017 Ayie pernah reb4h di studio ketika kumpulan itu sedang membuat rakaman.

Sementara itu, pihak pengurusan Floor88 iaitu Rusa Music mengesahkan mengenai kejadian berkenaan dan memberitahu keletihan menjadi punca ins1den tersebut berlaku.

Bagaimanapun, Ayie kini dilaporkan berada dalam keadaan baik dan stabil.

“Alhamdulillah Ayie dah okay, malam semalam semasa perform lagu kedua dia reb4h, mungkin kerana terlalu penat dengan beberapa persembahan sebelum itu.

“Tambah pula ada sm0ke m4chine depan dia, lagi membuatkan dia tak tahan… tapi sekarang semuanya dah okay, Ayie pun dah sedar.

“Sekarang ini mereka masih di Negeri Sembilan dan akan pulang ke Kuala Lumpur dalam masa terdekat… d0ktor hanya minta dia berehat sahaja,” katanya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber : mStar

Be the first to comment on "Ayie Floor88 rebah lagi, pengs4n ketika persembahan ‘live’ di Negeri Sembilan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*