“Rasanya dia kena berub4t cara kg…lain nampaknya” – Dato’ Hattan D4kwa Puteri Balqis Hid4p Peny4kit M1stik?

Selepas muncul dalam program TV3 Bersamamu baru-baru ini, pelakon cilik terkenal Puteri Balqis menjadi tumpuan apabila namanya yang melonjak naik tak lama dahulu tiba-tiba merundum secara drastik akib4t peny4kit yang dialami.

Terpanggil dengan kisah yang menyentuh hati rakyat Malaysia terhadap penggiat seni muda ini, penyanyi lagenda Dato’ Hattan juga menzahirkan rasa simp4ti melihat nasib pelakon cilik ini.

Banyak seniman bantu …jangan tudvh bukan bukan tak baik…”- Dato Hattan

Daripada perkongsian Harry Aziz, seruannya melalui status Facebook itu menjadi jadi pertik4ian netizen terhadap kredibiliti Kesatuan Seniman yang dikatakan tidak melakukan apa-apa terhadap nasib Puteri Balqis.

 

Disebabkan itu, Dato’ Hattan ada memberikan komen untuk meny4ngkal d4kwaan netizen yang mengec4m organisasi tersebut.

Tambah Dato’ Hattan lagi, beliau ada berbual dengan presiden Zed Zaidi berkenaan dengan hal ini. katanya lagi peny4kit Puteri Balqis ini lain macam dan memerlukan raw4tan kampung. Ini kerana d0ktor mengatakan peny4kit yang dialami oleh Balqis ini bukan peny4kit k4nser.

Hid4p peny4kit m1stik?

Dalam pada itu, Dato’ Hattan juga ada muat naik satu status menyeru agar pihak-pihak produksi yang terlibat untuk membuka ruang kepada pelakon ini bagi menjana pendapatannya.

Selain tersentuh melihat nasib Puteri Balqis, Dato Hattan juga mohon agar berikan peluang kepada pelakon cilik ini ber4ksi semula.

Jangan lah pinggirkan dia – Dato’ Hattan

 

Andai kata ada insan mulia ingin menyalurkan bantuan buat Puteri Balqis, boleh salurkan di nombor akaun 162777190105 Maybank, Norashikin Mohamad Aziz.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber : Lobak Merah

Be the first to comment on "“Rasanya dia kena berub4t cara kg…lain nampaknya” – Dato’ Hattan D4kwa Puteri Balqis Hid4p Peny4kit M1stik?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*