Kes Cerita ‘Dalam Kain’ Isteri… Galih Ginanjar Alami Gat4l-Gat4l Dalam Penj4ra, Perlu Bedak Dan Tukar Pakaian Dalam

ISTERI kepada pelakon Galih Ginanjar iaitu Barbie Kumalasari dilihat hadir memberikan sokongan kepada suaminya yang sedang dibicarakan di sebuah mahk4mah di Jakarta, Indonesia pada Isnin lalu.

Menurut laporan Liputan6, Barbie memberitahu dia mengatur jadual dan waktu khas untuk hadir memberikan sokongan dan menyaksikan perbicaraan suaminya itu.

“Saya memang aturkan waktu sesuai untuk hadir prosiding kedua ini dan saya kosongkan jadual untuk mendengar perbicaraan suami.

“Saya juga bawa barang-barang peribadi untuk Galih antaranya bedak gatal, jam tangan, pakaian dalam dan lain-lain,” katanya.

Sementara itu, Barbie turut memberitahu suaminya itu mengalami al3rgi kulit yang tervk sepanjang berada dalam tah4nan.

Galih dan isteri tersayang, Barbie.

“Di dalam (tah4nan) pan4s, jadi kulit dia sensitif, sudah beberapa bulan saya bawakan dia bedak untuk mer4wat gat4l-gat4lnya… mungkin sebab peluh.

“Dia memang perlukan bedak untuk hilangkan gat4l itu, sama juga pakaian dalam kerana sekarang musim hujan, jadi perlu banyak pakaian dalam,” ujarnya.

Pada 3 Julai tahun lalu, Galih dikatakan mencemarkan nama baik bekas isteri menerusi sebuah program bual bicara di YouTube dan bakal berhadapan dengan hvkum penj4ra maksimum selama enam tahun kerana tindakannya itu.

Bekas isterinya yang juga seorang aktres iaitu Fairuz A Rafiq membuat lap0ran polis selepas Galih membuka aiibnya secara terbuka dengan menceritakan kisah ‘dalam kain’ ketika mereka masih bergelar suami-isteri.

Kes tersebut masih dibicarakan dan sehingga kini masih belum diketahui hukvman yang bakal diterima Galih atas kecelup4ran mulutnya menyamakan kemluan isteri dengan bau ikan masin.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  Pisang Daily

Sumber : Mstar via Apple Hijau

Be the first to comment on "Kes Cerita ‘Dalam Kain’ Isteri… Galih Ginanjar Alami Gat4l-Gat4l Dalam Penj4ra, Perlu Bedak Dan Tukar Pakaian Dalam"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*