“Boleh ke rambut macam tu?” – Aeril Zafrel Muat Naik Gambar Bersama Anak Di Hari Pertama Persekolahan, Tapi Kena Pertik4i Netizen

Macam yang kita tahu, dua hari lepas bermulanya hari pertama persekolahan bagi semua pelajar sekolah di Malaysia.

Ada juga selebriti yang menghantar anak mereka ke sekolah buat kali pertama.

Tidak ketinggalan juga, pelakon dan juga usahawan terkenal Aeril Zafrel dan Wawa Zainal tidak melepaskan peluang untuk menghantar kedua-dua anak mereka ke sekolah.

1st day school. Ayah doakan kamu berdua menjadi anak yg soleh & solehah serta menjadi hafiz dan hafizah suatu hari nanti.”

Mereka berkongsi gambar bersama anak-anak mereka di sekolah di laman media sosial.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1st day school…. ayah doakan kamu berdua menjadi anak yg soleh&solehah serta menjadi hafiz dan hafizah suatu hari nanti .. amin….😊😊

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel) on

Namun begitu, setelah memuat naik gambar tersebut, ada juga netizen yang sepertinya kelihatan tidak senang akan gaya rambut anak lelaki Aeril, Attar, 7.

Dia juga sempat membalas komen netizen itu dengan jawapan ingin menjadikan gambar tersebut sebagai kenang kenangan sahaja.

Rata-rata netizen yang tidak berpuas hati adalah disebabkan rambut Attar yang kelihatan panjang dan dikatakan tidak bersesuian seperti yang termaktub dalam peraturan sekolah.

“Takda und4ng-und4ng ke?”

Tapi ramai juga netizen yang tidak menyokong dengan cacaian dan hin4an terhadap anak Aeril itu. Mereka berpendapat bahawa, orang yang mengkeji itu cuma d3ngki dengan kehidupan Aeril sekeluarga.

Alahai, kalau betul memang salah berambut panjang, tapi tak perlu tinggalkan komen seperti tu. Bagi lah komen yang membina dan bukannya membinasakan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber : Lobak Merah

 

Be the first to comment on "“Boleh ke rambut macam tu?” – Aeril Zafrel Muat Naik Gambar Bersama Anak Di Hari Pertama Persekolahan, Tapi Kena Pertik4i Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*