“Surat beranak dah buat belum? mak nak tahu nama cucu mak tu apa.. Mak tak caye ko ni!” Bonda Rozita

Dato Aliff Syukri, yang baru menimbang cahaya mata kelimanya baru baru ini nampaknya begitu teruja apabila telah lama menunggu anak perempuan kedua dalam keluarganya.

Kelahiran anaknya di sambut dengan video klip lagu terbaru Dato Aliff dan Datin Shahida yang di rakam sebelum Datin melahirkan. Bonda Rozita juga turut meluahkan perasaan gembiranya apabila melihat anak menantunya dan cucunya sihat.

Sebelum ini ada sedikit perg4duhan manja Dato Aliff bersama Bonda Rozita apabila Bonda bertegas mahu menamakan cucunya dengan nama Raudah Insyirah tetapi di tentang hebat oleh Dato Aliff yang merasakan nama tersebut tidak moden dan komersial. Walau bagaimana pun Datin Shahida sangat bersetuju dengan nama yang di beri bonda.

Di sangkakan isu tentang nama anak tersebut sudah selesai tetapi masih di tentang oleh Dato Aliff tetapi kali ini Bonda Rozita merajuk teruk.

Melalui perkongsian dari IG Dato Aliff, dia memuat naik video bersama dengan Bonda Rozita dengan caption agak kecewa dengan pilihan nama bondanya dan isterinya.

VIDEO:

“Apa patut saya buat, sy tak suka dengan pilihan nama mak saya. Sekarang ini anak abah yusoffalqardawi_terlajaklaris kuat cemburu… sebab ada adik baru memang macam adakah ini normal?? abg x senang sbb abg nak anak abg nama.. tasya.. atau bella… Saya tak berapa senang dengan bondarozitaibrahim kerana dia menyuruh abg Taruk nama yang abg tidak suka.”

“Abang lebih suka nama yang modern dan Commercial.. nama Raudhah Arshiyah tu mcm kurang kena sebab sekarang kan zaman moden mana ada orang guna nama2 mcm tu lagi…Apa patut abang buat abang pening kepala dah ni.. Kalau dia nak taruk nama anak …mak lah beranak lagi.”

Untuk melihat full video ni korang boleh pergi dekat YouTube tv terlajak laris ..abang dah posting nak tahu apa yang berlaku kenapa dan sbb apa??

Bonda Rozita juga memberi komen tentang posting tersebut dan mem4rahi Dato Aliff kerana masih tidak buat surat beranak cucunya dengan nama pilihannya.

Alamak, Bonda dah merajuk tidak akan ikut pergi London kalau bukan nama Raudah Insyirah. Ada juga netizen memberi komen menyatakan mungkin boleh guna Raudah depan di belakang pilihan nama Dato Aliff. Bijak juga netizen ini kan bab memberi pendapat.

Ada juga netizen yang pening dengan sikap Dato Aliff pilihan nama pun nak hebohkan di instagram.

3 hari lepas Dato Aliff memuat naik status di ruangan instagram dan menyatakan yang dia mahukan nama Tasya Bella.

 

View this post on Instagram

nama anak sya tasya.. atau bella… Saya tak berapa senang dengan @bondarozitaibrahim kerana dia menyuruh abg Taruk nama yang abg tidak suka😰 abg lebih suka nama yang modern dan Commercial.. nama Raudhah Arshiyah tu mcm kurang kena sebab sekarang kan zaman moden mana ada orang guna nama2 mcm tu lagi…Apa patut abang buat abang pening kepala dah ni.. Kalau dia nak taruk nama anak …mak lah beranak lagi…

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

“Nama anak sya tasya.. atau bella… Saya tak berapa senang dengan bondarozitaibrahim kerana dia menyuruh abangg Taruk nama yang abang tidak suka abang lebih suka nama yang modern dan Commercial..”

“Nama Raudhah Arshiyah tu macam kurang kena sebab sekarang kan zaman moden mana ada orang guna nama2 mcm tu lagi…Apa patut abang buat abang pening kepala dah ni.. Kalau dia nak taruk nama anak …mak lah beranak lagi…”

Agak agaknya apa kesudahan nama untuk anak perempuan Dato Aliff ? Dato Aliff bertegas mahukan nama Tasya Bella tetapi Bonda dan Datin Shahida mahukan nama Raudah Insyirah. Mana korang rasa paling ok?

 

Sumber : IG aliff syukri / https://www.vanilla.kini.blog/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  Kasi Viral

 

 

Be the first to comment on "“Surat beranak dah buat belum? mak nak tahu nama cucu mak tu apa.. Mak tak caye ko ni!” Bonda Rozita"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*