“Cute gil4”- Video Intan Najuwa t4kut dicvcuk, comel habis!

Siapa saja yang suka apabila kena ‘inj3ction’ kan? Kena pula tahan kes4kitan dicucvk j4rum memang ser4m dibuatnya. Tidak hanya kanak-kanak saja yang t4kut malah kita yang dewasa juga boleh tahan sama.

Apatah lagi ada yang melihat j4rum saja sudah t4kut, inikan pula dicvcuk. Namun begitu, ia sudah menjadi perkara normal yang berlaku.

Tidak disangkakan juga, pelakon cantik yang kini semakin mendapat perhatian iaitu Intan Najuwa juga dilihat t4kut kena cucvk. Pelakon Setelah Ku Dimiliki ini memuat naik satu rakaman video dan gelagatnya ketika perlu dicvcuk mencuri tumpuan pengikutnya yang kini sudah mencecah 1.3 juta.

Intan Najuwa t4kut dicucvk

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kebetulan tadi shooting kat Hospital. Alang-alang ambik injection before pergi umrah 🤣 Ha hambik satu production kena pujuk heret taknak bagi takut 🤣🤣🤣🤣 @shah_peel @aniezajaafar 🤣 Dasarrr penakutttt

A post shared by Intan Najuwa, 22 🇲🇾 (@intannajuwa) on

“Kebetulan tadi sh0oting kat H0spital. Alang alang ambik inj3ction before pergi umrah. Ha hambik satu production kena pujuk heret taknak bagi t4kut…” Tulisnya.

Menurut Intan, secara kebetulan ada sho0ting di sebuah hospital dan kerana difahamkan sebelum pergi menunaikan umrah dia menggunakan kesempatan itu untuk mengambil sunt1kan.

Ternyata, perkongsian video daripada pelakon muda popular ini membuatkan ramai terhibur dan mengatakan dia kelihatan comel.

Dalam pada itu, ada juga yang memahami perasaan Intan Najuwa apatah lagi jika sudah lama tidak disunt1k. Posting Intan Najuwa ini meraih 58,000 tanda suka daripada pengikut yang turut meninggalkan komen berseloroh apabila melihat Intan Najuwa t4kut dicvcuk.

Cute gila sis

Kita sama takot dengan jarum, nilu rasa

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: Intan Najuwa via HCL

Be the first to comment on "“Cute gil4”- Video Intan Najuwa t4kut dicvcuk, comel habis!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*