Risteena kongsi moment majlis bahagia bersama Isa Khan

Menerusi Instagram, pelakon cantik Risteena berkongsi moment di majlis bahagia yang mana pada awal Disember lalu dia menyambut hari ulangtahun kelahiran.

Namun begitu, setelah ramai yang berteka teki siapa jejaka pilihannya yang selama ini menjadi bualan netizen turut didedahkan. Jejaka berkenaan adalah Isa Khan yang juga merupakan seorang pelakon.

Istimewanya juga, Isa Khan mengumumkan sudah melamar pelakon cantik itu pada 23 November lalu sewaktu bercuti di Bali, Indonesia sekaligus mendedahkan sudah bertunang.

Risteena kongsi moment majlis

Dalam pada itu juga, kakak kepada pelakon terkenal Ruhainies ini berkongsikan beberapa keping foto dimajlis bahagianya yang sangat menarik perhatian ramai.

 

 

 

 

Sama cantik sama padan

 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Risteena X IsaKhan . VENUE : @boraombak_marinaputrajaya. . DECORATION : @afeer_kualalumpur. . DRESS : @cosryofficial. . MAKE UP : @kikamohdmakeupartist. . CAKE : @ladybosscake. . F&B : @wedding_studio_sdn_bhd @apambalikfaizworld @katering_air_balang_jom_juice . PHOTOGRAPHER : @budak.tadika. . VIDEOGRAPHER : @cstproduction. . GIFTS : @the_goodies_house @chocbite_aztyempire @sayyovapehouse @mrsienahazaina. . FLOWER BOUQUET : @flowerbloomy.my . EMCEE : @qimahmad @zaharzbubu. . BANNER : @redcard1stop. . FLOOR MANAGER : @azarilameer. . Product : @lovit_hq . #RisXIsa #romancenight

A post shared by Nur Risteena Munim (@nur_risteena) on

 

 

 

Selain itu, foto Risteena yang mengayakan busana serba putih ini juga membuatkan ramai memuji kecantikkannya yang turut mengenakan solekan yang menawan.

Ramai puji Risteena

 

 

Diruangan komen, rata-rata mengucapkan tahniah buat pasangan selebriti ini dan mendoakan yang terbaik buat mereka.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: Risteena, Harian Metro via HCL

Be the first to comment on "Risteena kongsi moment majlis bahagia bersama Isa Khan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*