“Abaikan apa orang kata Intan… suami i 10 tahun lebih tua…”- Netizen

Foto Intan Najuwa dan tunang sekali lagi mendapat perhatian peminatnya dilaman Instagram sehingga meraih lebih 100,000 tanda suka.

Terdahulu, pertunangan selebriti ini bersama jejaka yang lebih berusia darinya ini hangat diperkatakan yang mana ada memberikan kritikan dan juga sebaliknya.

Peminat minta abaikan kritikan

Namun begitu, sekali lagi pengikut Intan Najuwa meminta agar dia mengabaikan apa yang dikatakan orang kerana membabitkan jodoh.

Malah menerusi perkongsian foto yang mana Intan Najuwa hanya menulis kapsyen pendek ‘Ma Man’ membuatkan ramai berkongsikan mengenai kisah mereka pula.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ma man ✨

A post shared by Intan Najuwa, 22 🇲🇾 (@intannajuwa) on

Netizen kongsi kisah mereka

Selain meminta Intan Najuwa untuk mengabaikan kritikan, pengguna media sosial terbabit juga meminta untuk netizen berhenti mempertikaikan mengenai perbezaan umur.

Rata-rata diantaranya juga berkongsikan kisah mereka yang turut mempunyai suami berbeza usia dan meskipun begitu mereka bahagia saja.

Ternyata posting itu membuatkan pengikutnya juga berkongsi kisah perkahwinan mereka yang bersyukur kerana bahagia meskipun perbezaan umur selain menyifatkan pengkritik d3ngki.

Beza umur tetap bahagia

 

Jarak perbezaan umur 16 tahun tidak menjadi halangan untuk Intan Najuwa mengikat tali pertunangan dengan jejaka pilihannya yang dikenali sebagai Razrul Anwar Rusli berusia 38 tahun pada Ogos lalu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: Intan Najuwa via HCL

Be the first to comment on "“Abaikan apa orang kata Intan… suami i 10 tahun lebih tua…”- Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*